اخبار فرش ماشینی

یک تصمیم خوب برای تغییر زمان نمایشگاه پنجم فرش ماشینی و کفپوش تهران

 

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه فرش ماشینی و کفپوش تهران تصمیمی کاملا کارشناسی شده است.

فرش ماشینی و کفپوش تهران

مجله نساجی کهن:: امسال پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی و کفپوش تهران یک ماه زودتر از سال گذشته و در تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۲  برگزار خواهد شد.

به گزارش مجله نساجی کهن و بنابر اعلام شرکت برگزار کننده نمایشگاه – شرکت اوراسیا نوید – این تغییر زمان در پاسخ به درخواست های زیاد غرفه گذاران و فعالان صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش ها صورت گرفته است. آقای داوود کاشفی مدیر عامل شرکت اوراسیا نوید در گفتگوی اختصاصی با مجله نساجی کهن در این رابطه گفت: ” در سال گذشته درخواست های بسیار زیادی از جانب غرفه گذاران و بازدید کنندگان نمایشگاه مبنی بر تغییر زمان این رویداد دریافت کردیم و این مساله موجب شد تا امسال تمام تلاش خود را برای تامین نظرات ایشان به عمل آوریم. سال گذشته نمایشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه یعنی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه برگزار شد که متاسفانه هیچ روز تعطیلی در این بین وجود نداشت. امسال تاریخ ۱۲ تا ۱۵ شهریور ماه با روزهای سه شنبه تا جمعه مصادف خواهد شد که با وجود دو روز نیمه تعطیل و تعطیل انتظار داریم در تعداد بازدید کنندگان نمایشگاه و استقبال عمومی با توجه به تبلیغات گسترده پیش بینی شده در کمپین تبلیغاتی نمایشگاه ، افزایش قابل توجهی را شاهد باشیم.” ایشان در ادامه در رابطه با سالن های نمایشگاه امسال به مجله نساجی کهن گفت: ” در سال گذشته به دلیل تعدد نمایشگاه های تهران در تاریخ مورد نظر اغلب سالن های خوب نمایشگاه که مورد تقاضای شرکت ها بود زیر بار نمایشگاهی قرار داشت و عملا برگزاری نمایشگاه در سالن های خوب نمایشگاه برای ما امکان پذیر نبود اما امسال خوشبختانه با تغییر زمان نمایشگاه به شهریور توانستیم سالن های بسیار خوب و استانداردی را در اختیار بگیریم. “

ایشان استقبال از نمایشگاه را در چند روز ابتدایی ثبت نام بسیار چشمگیر خواند و  اطهار داشت: ” خوشبختانه در روزهای اول ثبت نام اغلب برندهای مطرح و بزرگ فرش ماشینی ، موکت و کفپوش حضور خود در نمایشگاه را اعلام نمودند و در بسیاری از موارد با افزایش متراژهای قابل توجهی روبرو بوده ایم. امیدوارم امسال هم بتوانیم محل مناسبی برای نمایش آخرین محصولات و نوآوری های این صنعت بزرگ فراهم آوریم.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

 

فرش ماشینی و کفپوش تهران

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×