اخبار نساجی

گمرک استخدام می کند

تین نیوز: گمرک ایران درصدد است تا با ارائه آمار و مدارک مستند برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای گمرکی مجوز استخدام نیروی انسانی در برنامه پنجم توسعه را بگیرد.

غلامرضا فاتحی ـ معاون امور مالی و اداری گمرک ـ گفت: بهسازی، نوسازی و بازسازی گمرک‌های کشور به ویژه گمرک‌های مرزی از جمله موضوعات بسیار مهمی است که گمرک در دست انجام دارد و بر همین اساس امسال برای بهسازی و تعمیرات اساسی اماکن گمرکی، اعتبار مناسبی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی تاکید شده است که مدیران گمرک‌ها با حداکثر توان و بر مبنای اولویت‌ها نسبت به تعمیر و تجهیز اماکن گمرکی اقدام و در صورت لزوم با هماهنگی دفتر ساختمان و طرح‌های عمرانی به‌ عنوان ناظر همکاری کنند.

وی درباره کمبود نیروی انسانی در گمرک‌های کشور و وجود برخی مشکلات به لحاظ جابجایی نیروی انسانی، اظهار کرد: در بندهای الف و ب ماده چهار قانون جدید امور گمرکی اختیاراتی در این زمینه برای سازمان گمرک پیش‌بینی شده است تا برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدها، جابه‌جایی‌های لازم صورت پذیرد.

فاتحی درباره آخرین اخبار از تدوین طرح آمایش سرزمینی گمرک نیز گفت: این طرح در معاونت طرح و برنامه و دفتر آموزش و تحقیقات در حال بررسی و کار کارشناسی است که بعد از اتمام و تصویب طرح بر اساس برنامه‌ریزی مدون نسبت به اجرای کاهش ۳۰ درصدی اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×