اخبار نساجی

کوپن تمام شد

هرچند به گفته معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت دیگر کالابرگی اعلام نخواهد شد اما دستگاه متولی کالابرگ همچنان در حال انجام کارهای مرتبط با کالابرگ‌های قبلی است و تصمیم جدیدی برای آن‌ اتخاذ نشده است.

محمدعلی ضیغمی در مورد سرنوشت ستاد بسیج اقتصادی که مدتی پیش اعلام شده بود دیگر کالابرگی اعلام نخواهد شد و کار این ستاد رو به اتمام است، عنوان کرد: نیروهای این ستاد در حال انجام کار خود هستند و ستاد هم سرجای خودش است و کار خودش را انجام می‌دهد.

وی در همین مورد با بیان اینکه هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده است، تاکید کرد: هر تصمیمی برای ستاد بسیج اقتصادی گرفته شود، نیروهای آن نیروهایی وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و کار خودشان را انجام می‌دهند، حالا ممکن است در ستاد بسیج اقتصادی نباشد و در یک مرکز دیگر باشد.

با وجود این ضیغمی تایید کرد که این موضوع به منزله اعلام کالا برگ جدید نیست.

وی متذکر شد: در بحث کالابرگ مسائلی مانند برگشت کالابرگ، جمع‌آوری، شمارش‌، تسویه‌حساب، امحا و موارد دیگر مطرح است که این اقدامات کماکان برای کالابرگ‌های قبلی در حال انجام است.

پیش از این نیز ضیغمی در مورد ۲۰۰ نیروی کار ستاد بسیج اقتصادی گفته بود: بخشی از همکاران ما در ستاد بسیج اقتصادی از نظر نوع استخدام و نحوه به‌کارگیری مشابه سایر حوزه‌های وزارتخانه نیستند و در دریافت مزایای آن‌ها تفاوت وجود دارد. کارکنان ستاد بسیج اقتصادی نیروهای رسمی قانون کاری هستند و به مانند دیگر کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت استخدام کشوری نیستند اما نگرانی در مورد ثبات این کارکنان وجود ندارد و حتی اگر ستاد بسیج اقتصادی را نداشته باشیم، آن‌ها تعیین تکلیف می‌شوند و نگرانی در مورد ادامه‌ خدمت آن‌ها وجود ندارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×