اخبار نساجی

کلینتون؛ به خاطر آمریکا از ایران نفت نخرید

 

کلینتون؛ به خاطر آمریکا از ایران نفت نخرید

کلینتون وزیر خارجه آمریکا: « تحریم نفت ایران برای دیگر کشورها تصمیمی دشوار است.»

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت رادیو فردا، روز شنبه ۱۰ مارس (۲۰ اسفند)به نقل از کلینتون وزیر خارجه آمریکا نوشت: «تحریم نفت ایران برای دیگر کشورها تصمیمی دشوار است».

رادیو فردا افزود: « وزیر خارجه ایالات متحده، در دیدار با وزیر خارجه کره جنوبی اظهار داشت که برای کشورهای دیگر تصمیم در خصوص قطع خرید نفت از ایران دشوار است و نیاز به از خودگذشتگی دارد.»

هیلاری کلینتون، تصریح کرد: «چه بسا من اولین کسی بودم که اذعان کردم که ما از دیگر کشورها برای فشار بیشتر بر ایران، انتظار تصمیم‌های دشوار و حتی از خودگذشتگی داریم.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رادیو فردا تصریح کرد: «با این حال کشورهای آسیایی، در همراهی کامل با این تحریم‌ها رغبتی از خود نشان نداده‌اند چرا که از این واهمه دارند که اقتصادشان لطمه ببیند.»

این رادیو در پایان تاکید می کند: «اداره اطلاعات انرژی آمریکا، که برپایه میزان عرضه و تقاضا در ماه فوریه ارزیابی خود را انجام داده، تصریح می‌کند که در حالی که ایران هنوز نفت خود را به بازار عرضه می‌کند ۵۰۰ هزار بشکه کمبود نفت وجود دارد و اگر ایران بر اثر تحریم حذف شود، این رقم شش برابر شده و میزان کمبود به ۳ میلیون بشکه در روز می‌رسد.»

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×