اخبار نساجی

چشم انداز سال آینده بورس چگونه است؟

 

چشم انداز سال آینده بورس چگونه است؟

در سال آینده صنعت پتروشیمی، مخابرات، بانکداری، صنایع کانه‌های فلزی وفولادی به همراه صنعت ساختمان از صنایع پیشرو بورس هستند…

یک کارگزار بورس وضعیت بورس در سال ۹۱ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سال آینده صنعت پتروشیمی، مخابرات، بانکداری (در صورتی که از مدیریت منابع بهره ببرند) صنایع کانه‌های فلزی وفولادی به همراه صنعت ساختمان از صنایع پیشرو بورس هستند.

شهریار شهمیری ـ کارگزار بورس اوراق بهادار ـ در گفت‌وگو با ایسنا، به وضعیت بورس در سال۹۰ پرداخت و گفت: در سال ۹۰ بازدهی سال ۸۹ وجود نداشت و عواملی چون سیاست داخلی و خارجی و افزایش قیمت طلا و ارز موجب شد تا شرایط آرامی در بازار سرمایه حاکم نباشد.

وی با بیان این‌که سرمایه گذاران به آرامش و ثبات علاقه‌مند هستند، عنوان کرد: در صورتی که شرایط بازار را با سال قبل مقایسه کنیم مشاهده می‌شود که قیمت سهام و P/E بازار از شرایط بهتری برخوردار بود، این در حالی است که همواره بورس مثبت و منفی است و از ریسک‌های سیستماتیک تاثیر می‌پذیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته شهمیری، با توجه به وضع موجود پیش بینی می‌شود که در سال آینده شرایط بهتری با رشد مثبت در بورس حاکم باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×