اخبار نساجی

پیشنهاد تشکیل کمیسیون مشترک دولت و مجلس

 

پیشنهاد تشکیل کمیسیون مشترک دولت و مجلس

معاون پارلمانی رییس‌جمهور، از ارائه پیشنهاد خود به رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر تشکیل کمیسیونی مشترک بین دولت و مجلس جهت تدوین یک برنامه راهبردی مشترک بین این دو قوه خبر داد.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه “در آینده نزدیک برنامه‌های خود را در سمت معاونت پارلمانی رییس‌جمهور تشریح خواهم کرد”، گفت: راهبرد اصلی ما، تعامل هرچه بیشتر بین دولت و مجلس است و در این ارتباط گفت‌وگوهایی را با رییس و نواب رییس مجلس انجام داده‌ام.

وی با اشاره به اینکه “مقام معظم رهبری نیز بر تعامل هرچه بیشتر قوا و وحدت آنها تاکید دارند”، به اهمیت تعامل قوای مجریه و مقننه اشاره کرد و افزود: هرچه تعامل بین این دو قوه بیشتر باشد، کارایی آنها بیشتر خواهد بود. دولت در سال آخر فعالیت خود قرار دارد، کارهای زیادی بر عهده آن است، تلاش دارد کارهای نیمه تمام را به اتمام برساند و مجلس نیز تازه نفس است و این فرصت بسیار خوبی برای تعامل هرچه بیشتر دولت و مجلس است.

فروزنده به اهمیت تدوین قوانین مادر و توجه دولت و مجلس به آنها اشاره کرد و گفت: در راستای تعامل هرچه بیشتر دولت و مجلس در طول یک سالی که در پیش رو داریم، پیشنهاد دادم که کمیسیون مشترکی بین معاونت پارلمانی رییس‌جمهور و معاونت رییس مجلس تشکیل شود تا برنامه راهبردی مشترکی بین دولت و مجلس تبیین شود که این پیشنهاد مورد استقبال رییس مجلس شورای اسلامی نیز قرار گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور همچنین، با اشاره به اهمیت وحدت هرچه بیشتر دولت و مجلس در راستای حل مشکلات و پیشرفت کشور اظهار کرد: ما اکنون با جنگ تمام‌عیار اقتصادی مواجه هستیم و باید با همدلی و خلاقیت موثر بین قوا با این مسائل و مشکلات مقابله کنیم.

وی در ادامه، به سفر اخیر خود به بلاروس و تاجیکستان اشاره کرد و گفت:‌ در سفری که به این دو کشور داشتم، پیام رییس‌جمهور را به روسای جمهور این دو کشور برای شرکت در اجلاس “نم” ارائه دادم که مورد استقبال قرار گرفت.

فروزنده در پایان درباره سفر خود به مکزیک برای شرکت در کنفرانس علوم اداری جهان اظهار کرد: در این کنفرانس ۶۰ کشور جهان حضور داشتند و ما مقاله‌ای را در مورد دولت الکترونیک ارائه داده بودیم که به عنوان مقاله برتر شناخته شد. در حقیقت دستاوردها و تحولات صورت گرفته در نظام اداری ایران را تدوین کرده بودیم که مورد توجه قرار گرفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×