اخبار نساجی

پرونده قانون وزارت نفت در مجلس بسته شد

رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام بررسی قانون وزارت نفت در مجلس گفت: مجلس نهم کارهای مربوط به وزارت نفت را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بعد از بررسی و تصویب مواد مراعا مانده از طرح قانون وزارت نفت محبی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس طی سخنانی در رابطه با این طرح گفت: ماده ۱۵ و ۱۶ که مراعا مانده بود، با پیشنهاد کمیسیون انرژی در هم ادغام شد؛ بر همین اساس ماده ۱۷ این قانون تغییر یافت و به عنوان ماده ۱۶ در این قانون گنجانده شد.

در ادامه نیز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اعضای کمیسیون انرژی و کارگروه تدوین قوانین نفتی در مجلس برای تهیه قانون وزارت نفت گفت: این قانون، قانون بسیار مهمی بود.

وی همچنین از کارشناسان وزارت نفت، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش های مجلس و سایر افرادی که در تدوین این قانون تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس مجلس در پایان گفت: امیدوارم کارهایی که مربوط به وزارت نفت است، در مجلس نهم پیگیری شود تا دسته کاملی در این زمینه داشته باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×