اخبار فرش ماشینی

پذیرش هیئت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری ‌در ‌‌صنایع غذایی، دارویی، نساجی و قطعات ‌البرز‌

 

 

رحیم بنامولایی اظهار داشت: اتاق‌ها نقش اجرایی ندارند بلکه نقش مشاور سه قوه را برعهده دارند.

وی افزود: در سال ۹۴ شورای گفت‌وگوی استان البرز با رتبه‌‌بندی‌هایی که در کشور توسط دولت انجام شد رتبه چهارم را کسب کرد که این رتبه نشان دهنده‌ در جهت بهبود فضای کسب وکاربوده ‌که در این زمینه اتاق نقش فعال و اساسی ایفا کرده و کمیسیون‌های اتاق نیز این اقدامات را ساماندهی کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز بیان کرد: در پایان سال ۹۴ با جمع‌بندی‌های به دست آمده به این نتیجه رسیدیم که دو کارگروه خدمات و تولید را در شورای گفت‌وگو به یک کارگروه تبدیل کنیم تا کمیسیون‌ها مشاور خوبی برای کارگروه‌ها باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بنامولایی با بیان اینکه در سال ۹۵ اقدامات مناسب‌تری نسبت به سال گذشته در دستور کار قرار دارد عنوان کرد: تلاش ما این است که قانون بهبود فضای کسب و کار را ساماندهی کنیم  و در چارچوب قانون براساس پیش‌بینی قانون‌گذار گام برداریم.

وی تصریح کرد: دربحث ماده‌‌ ۷۶ برنامه پنجم اتاق تعاون، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی مکلف شدند که قوانین و بخشنامه‌های مانع  تولید را شناسایی کنند تا کارگروهی را تشکیل داده و بتوانند با توجه به سیاست‌های ریاست‌جمهور با موانع تولیدکنندگان برخورد کنند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز در رابطه با پذیرش هیئت‌های خارجی که برای سرمایه‌گذاری وارد استان شده‌اند، گفت: با اتاق ایران و اتاق تهران به این تفاهم و تعامل رسیدیم که هیئت‌هایی که به اتاق‌های تهران و ایران می‌آیند روز سوم با در نظر گرفتن ظرفیت‌های کاری استان وارد البرز شوند و در اتاق بازرگانی در زمینه‌  صنایع غذایی، دارویی، نساجی و قطعات خودرو وارد مذاکره شوند.

وی عنوان کرد: باتوجه به مشکلات پیش آمده توسط تحریم‌ها در چند سال گذشته ما باید دوباره تلاش خود را برای بهبود وضعیت کسب و کار انجام دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با توجه به سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» گفت: ما باید از کمبودگرایی به سمت واقع‌گرایی برویم،‌ هرچند که تلخ باشد ولی باید بپذیریم که یکسری از این ناهنجاری‌ها در جامعه وجود دارد که باید ارزیابی شود تا علل مشکلات حل شود.

بنامولایی با انتقاد از سودهای بانکی افزود: با سودهای بانکی فعلی امکان کار و تولید وجود ندارد.

وی خواستار ایجاد تعادل در درآمد و هزینه برای عموم مردم شد و افزود: مسئولان باید زمینه جذب گردشگر به کشور را فراهم کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×