اخبار نساجی

وضعیت قرمز در بورس تهران حاکم شد

 

وضعیت قرمز در بورس تهران حاکم شد

بازار سهام کشور در اولین روز معاملاتی هفته شاهد ریزش سنگینی بود که در جریان آن قیمت اکثر شرکتهای بورسی افت کرد و شاخص کل بورس با ریزش۲۷۰ واحدی مواجه شد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، بورس تهران که نمایشگر وضعیت اقتصاد کشور است این روزها حال و روز خوبی ندارد و درجه حرارت آن مدام قرمز رنگ می شود اما وقوع برخی مسائل حال این بازار کوچک را وخیم تر کرد و موجب شد تا درجه حرارات آن ۲۷۰ واحد دیگر بیشتر شود.

به این ترتیب حرکت آرام و منفی بورس تهران در هفته های گذشته، امروز با ریزش ۲۷۰ واحدی شاخص و قرمز شدن قیمت سهام شرکتها شدت گرفت و در اولین روز معاملاتی هفته صف های فروش زیادی برای اکثر شرکتهای بورسی تشکیل شد.

این کاهش قیمت ها که به دلیل وقوع برخی مسائل خارجی روی داد باعث شد تا دماسنج بازار سرمایه به عدد ۲۶ هزار و ۳۶۵ واحد برسد و موجب نگرانی سهامداران از آینده سهام های خود شود؛با این وضعیت امروز سهامداران زیان ده ترجیح دادند سهام خود را در ضرر به فروش برسانند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به این ترتیب در معاملات امروز تالار شیشه‌ای روند افت قیمت ها در بازار شدت گرفت و صف های فروش برای صنایع پیمانکاری،فلزی، پتروشیمی و سیمان تشکیل شد.با این حال گسترش نفت وگاز پارسیان،بانک ملت،مخابرات و غدیر بیشترین تاثیر را در افت شاخص امروز داشتند.

وضعیت قرمز در بورس تهران که مشخص نیست تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند، باعث شد تا ارزش بازار سرمایه نیز به عدد ۱۲۵ هزار میلیارد تومان برسد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×