اخبار نساجی

ورود گسترده بخش خصوصی به اکتشاف معادن تا پایان سال جاری

 

ورود گسترده بخش خصوصی به اکتشاف معادن تا پایان سال جاری

رئیس سازمان زمین شناسی، گفت: بخش خصوصی علاقه ویژه ای برای سرمایه گذاری در بخش اکتشاف معادن دارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در حال فراهم کردن راهکارهای قانونی و بسترسازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، ˈمحمد تقی کره ایˈ افزود: در شرایط کنونی توجه ویژه ای از طرف دولت متوجه حوزه معدن شده است و تا پایان سال، بخش خصوصی به طور جدی در موضوع اکتشاف معادن ورود خواهد کرد.

کُره ای با بیان این که دولت برای سرمایه گذاری درمعدن محدودیت هایی دارد ادامه داد: جمع بندی وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که از سال آینده ۵ درصد ازمحل حقوق دولتی به بخش اکتشاف اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین گفت: بخش خصوصی به واسطه صدور خدمات فنی و مهندسی و حضور در منطقه آمریکای لاتین با ظرفیت های معدنی این منطقه آشنا شده و هم اکنون در حال فراهم کردن مقدمات سرمایه گذاری معادن مهم و با ارزش این منطقه است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس سازمان زمین شناسی، گفت: سازمان زمین شناسی و اکشافات معدنی، محدوده های معدنی با ارزش را در کشور های آمریکای لاتین به بخش خصوصی معرفی می کند و در فرآیند سرمایه گذاری بخش خصوصی ایرانی در معادن این منطقه، سازمان زمین شناسی نقش هدایت را بر عهده دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×