اخبار نساجی

واکنش بازار به اظهارات مقامات بانک مرکزی/ کاهش ۱۸۰ تومانی نرخ

بازار ارز به اظهارات دیروز مقامات بانک مرکزی واکنش نشان داد و قیمت دلار در ۲۴ ساعت با کاهش ۱۸۰ تومانی به ۱۵۴۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، بازار ارز به اظهارات روز گذشته مقامات بانک مرکزی مبنی بر اینکه نرخ دلار طی یکی دو روز آینده به ثبات می رسد و نرخ ۱۷۰۰ تومان برای دلار حبابی است، واکنش نشان داد که بر اساس آن، نرخ دلار هم اکنون به ۱۵۴۰ تومان رسیده است.

این در حالی است که روز گذشته قیمت دلار در همین ساعت ۱۷۲۰ تومان بود، براین اساس نرخ دلار طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۰ تومان کاهش یافته است و بسیاری از سودجویانی که به دنبال کسب سود بودند، علی رغم هشدارهای بانک مرکزی با ضرر و زیان مواجه شدند.

نرخ دلار که در ابتدای هفته به مرز ۱۸۰۰ تومان هم رسیده بود، در حال حاضر با روندی نزولی مواجه شده است. نرخ دلار که در اولین ساعات معاملات امروز ۱۵۸۰ تومان بود با نوسان مواجه است.

بانک مرکزی امروز نرخ مرجع دلار را کاهش داد و آن را ۱۱۱۸ تومان در نظر گرفت، نرخ یورو در بازار آزاد ۲۱۰۰  تومان و هر پوند ۲۷۵۰ تومان است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز ۶۲۵ هزار تومان، طرح جدید ۶۱۵ هزار تومان، نیم سکه ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۵۲ هزار تومان و سکه گرمی ۷۸ هزار تومان است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×