اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه توانمندی‌های تعاون در ارومیه افتتاح شد

به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون و خصوصی سراسر کشور با حضور هیئتی تجاری و بازاریابی از اقلیم کردستان عراق در محل سالن های مجتمع نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه در پارک جنگلی این شهر افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه غلامرضا دیزج ن‍ژاد معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی به احمد ابومحمد سرپرست بخش تعاون استان دهوک عراق و حسن حاجی رحمان نماینده اقلیم کردستان عراق هدایایی را اعطا کرد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه بررسی و پیشبرد توانمندی های شرکت های تعاونی و خصوصی استان و کشور اعلام شده است.

همچنین ارتقاء روند مراودات و معاملات تجاری با بازرگانان عراقی و بازارشناسی و بازاریابی محصولات تولیدی داخل کشور و عرضه و فروش آن در بازار کردستان عراق از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه متشکل از ۵۰ غرفه شامل غرفه‌های صنایع غذایی، فرش گلیم‌های دست بافت، لوازم خانگی، گل‌های طبیعی و مصنوعی، تابلو فرش‌ها و سایر محصولات تولید شده توسط اعضای تعاونی‌های آذربایجان غربی است که در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون آذربایجان‌غربی در پارک جنگلی ارومیه از تاریخ ۲۹ مهر الی۳ آبان و ازساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای علاقمندان می باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×