اسلاید شو

مشارکت بخش الیاف مصنوعی شرکت اورلیکون با شرکت مهندسی هیوتونگ چین

شرکت اورلیکون در راستای توسعه همکاری های بین المللی خود با شرکت چینی مهندسی هیوتونگ قرارداد همکاری امضاء کرد. بخش الیاف مصنوعی شرکت اورلیکون این همکاری را با قصد کاهش قیمت تمام شده و منفعت بیشتر مصرف کنندگان معرفی کرده است و امیدوار است بتواند راه های دسترسی مشتریان به محصول با کیفیت و با قیمت مناسب فراهم کند.

این سازمان جدید Oerlikon barmag Huitong engineering مشغول به فعالیت خواهد شد و تقریبا باعث متمرکزسازی فعالیت های مذکور می شود. این همکاری در آغاز در بخش های پروسه تولید نخ های تکسچره، نخ های فلت و بخش الیاف استیپل از انواع پلی آمید، پلی استر و … خواهد بود.

مدیر بخش الیاف مصنوعی در شرکت اورلیکون آقای گرهارد ولپل در این باره می گوید: “با این همکاری مشترک، مشتریان ما نیازهای خود را از یک منبع ثابت و قابل اعتماد تهیه خواهند کرد و مشکلات ناشی از عدم تمرکز مجموعه های قبلی برطرف خواهد شد. با آغاز به کار این مجموعه جدید قطعاً نیازهای مشتریان بخش الیاف مصنوعی در طول مدت کارکرد ماشین آلات و خطوط تولید گارانتی خواهد شد. قطعاً با سازماندهی انجام شده فضای بیشتری برای تکنولوژی ها و نوآوری های جدید نیز فراهم خواهد شد. “

شرکت سوئیسی اورلیکون با سابقه ای صد ساله و ۱۵۵۰۰ کارمند در ۳۶ شور دنیا به عنوان معتبرترین گروه الیاف مصنوعی دنیا شناخته می شود. فروش این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی بالغ بر ۲/۳ میلیارد فرانک سوئیس (حدود سه میلیارد دلار آمریکا) بوده است و این شرکت در سال ۲۰۱۴ بودجه ای برابر با ۱۲۱ میلیون فرانک سوئیس (۱۱۸ میلیون دلار) برای بیش از ۱۳۰۰ متخصص واحدهای R&D (تحقیق و توسعه) خود سرمایه گذاری کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تحریریه مجله نساجی کهن 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×