اخبار فرش ماشینی

مشارکت بانک ملت در خط تولید پارچه چادر مشکی

 

مشارکت بانک ملت در خط تولید پارچه چادر مشکی

 

تنها خط تولید پارچه چادر مشکی غرب کشور در کارخانه کرپ ناز کرمانشاه، با ظرفیت تولید سالانه دو میلیون متر آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاح این خط تولید، استاندار، فرماندار و جمعی از مقامات استانی و محلی کرمانشاه و معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های بانک ملت و جمعی از مدیران این بانک حضور داشتند.

حبیب الله بوربور، معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های بانک ملت در این مراسم اظهار داشت: کارخانه کرپ ناز با ظرفیت اسمی تولید سالانه ۱۰ میلیون متر پارچه فعالیت می کند که با راه اندازی خط جدید، دو میلیون متر به ظرفیت اسمی آن اضافه خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ابراز امیدواری کرد با توسعه کارخانه کرپ ناز علاوه بر تأمین بخش عظیمی از نیازهای داخلی، بخشی از تولیدات این شرکت به سایر کشورها صادر شود.

بوربور با تاکید بر این نکته که بانک ملّت بر این اعتقاد است که چرخ هیچ کارخانه‌ای نباید از کار بیفتد اضافه کرد: با وجود مشکلات صنعت نساجی در کشور، بانک ملت تاکنون سرمایه گذاری های زیادی در این بخش انجام داده که خوشبختانه نتیجه این سرمایه گذاری امروز با راه اندازی این خط و توسعه اشتغال در غربی‌ترین منطقه کشور به منصه ظهور رسیده است.

حجت الله دمیاد، استاندار کرمانشاه نیز با قدردانی از تلاش های بانک ملّت گفت: با وجود محدودیت های ایجاد شده در اثر تحریم، با حمایت و پشتیبانی بانک ملّت از صنعت نساجی، شاهد رشد این صنعت و کارآمدی آن در غرب کشور هستیم و امیدواریم این کارخانه با افزایش تنوع و کیفیت در امر صادرات نیز موفق باشد.

گرایبلی، مدیرعامل شرکت کرپ ناز نیز گفت: این خط تولید، سالانه حدود دو میلیون متر پارچه چادر مشکی تولید خواهد کرد.

وی افزود: کارخانه ریسندگی و بافندگی کرپ ناز با ۳۲ هکتار مساحت علاوه بر ۵۰ هزار متر سوله، دارای ۵ سالن مقدماتی، بافندگی، متراژ، رنگرزی و بسته‌بندی است که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر رافراهم کرده است.

شرکت کرپ ناز از شرکت های وابسته به هولدینگ بهساز مشارکت‌های ملّت است که پس از خصوصی شدن بانک، علاوه بر خروج از بحران اکنون به سوددهی مناسبی رسیده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×