اخبار نساجی

مدعی ها پیش به سوی ورشکستگی/ اعترافی از قلب اروپا

 

نخست وزیر پیشین انگلیس هشدار داد فرانسه و ایتالیا نیز به زودی مجبور به دریافت کمکهای مالی بین المللی خواهند شد و گروه بیست باید طرح جامع و کاملی را برای مقابله با بحران یورو طراحی کند.

گوردون براون تاکید کرد ، رهبران جهان در نشست آتی گروه بیست باید طرح جامع و کاملی را برای مقابله با بحران مالی منطقه یورو طراحی و تصویب کنند. به نظر من در صورت ادامه روند کنونی ایتالیا و فرانسه نیز طی ماههای آینده به کمکهای مالی بین المللی نیاز خواهند داشت.

بر اساس این گزارش ، وی تصریح کرد بحران مالی و بدهی منطقه یورو رو به گسترش است و این بحران در حال سرایت به اقتصادهای ایتالیا و فرانسه است.

فرانسه و ایتالیا دومین و سومین اقتصادهای بزرگ منطقه یورو به شمار می روند. تا کنون ایرلند یونان پرتغال و به تازگی اسپانیا مجبور به دریافت کمکهای مالی بین المللی شده اند.

بر این اساس، براون در حالی خواستار دخالت گروه بیست برای حل بحران بدهی منطقه یورو شده است که احتمال خروج یونان از منطقه یورو به شدت افزایش یافته است. پیش بینی می شود خروج یونان از منطقه یورو مسیر را برای خروج سایر کشورهای بحران زده از منطقه یورو فراهم کند . خروج یونان از منطقه یورو بیش از ۳۵۰ میلیارد یورو هزینه مستقیم در پی خواهد داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش فارس، براون افزود اگر حزب سیریزا در انتخابات روز یکشنبه در یونان به پیروزی برسد و حاضر به کاهش هزینه های بودجه و اجرای سیاستهای ریاضتی نباشد خروج این کشور از منطقه یورو قطعی خواهد بود . بانکهای مرکزی بزرگ جهان از جمله آمریکا و انگلیس آمادگی خود را برای اجرای سیاستهای انبساطی بیشتر در صورت تشدید بحران یورو اعلام کرده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×