اخبار نساجی

مجلس هشتم تا ۸ صبح ۷ خرداد ‌رسمیت دارد

 

مجلس هشتم تا ۸ صبح ۷ خرداد ‌رسمیت دارد

نایب رئیس اول مجلس با تاکید بر اینکه مجلس هشتم مجلس هشتم تا ۸ صبح ۷ خرداد ‌رسمیت دارد،گفت: رئیس مجلس تا آخرین لحظات عمر مجلس هشتم اختیارات دارد و اقدامات قانونی را انجام می‌دهد.

به گزارش فارس، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در تذکری آئین‌نامه‌ای در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) پارلمان اظهار داشت: ما در حال به اتمام رساندن جلسات علنی مجلس هشتم هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه عمر مجلس هشتم تا چند روز آینده به پایان می‌رسد به جای آنکه شب و روز تشکیل جلسه دهیم، ۳ روز هم زودتر می‌خواهیم جلسات علنی مجلس را به اتمام برسانیم.

این عضو فراکسیون اقلیت مجلس بر همین اساس خواستار مطرح شدن طرح ۳ فوریتی خود که درباره تامین اجتماعی است، در صحن علنی مجلس شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در ادمه محمد‌رضا باهنر نایب رئیس اول پارلمان در پاسخ به این تذکر محجوب گفت: یک سری مقررات کشور تعریف شده است اما مجلس هشتم تا آخرین ساعات روز ششم خردادماه رسمیت دارد و حتی تا ساعت ۸ صبح روز ۷ خردادماه نیز این مجلس رسمیت دارد و رئیس مجلس اقدامات قانونی خود را انجام می‌دهد و اختیارات دارد.

وی افزود: حتی اگر نمایندگان بخواهند و تقاضایی ارائه دهند، ما می‌توانیم روز شنبه نیز تشکیل جلسه علنی دهیم.

باهنر همچنین گفت: مجلس هشتم تا ساعت ۸ صبح روز ۷ خرداد ماه که افتتاحیه مجلس نهم قرار است برقرار شود، رسمیت دارد اما مطرح شدن یا نشدن طرح‌های ۳ فوریتی در صحن علنی با تشخیص هیئت رئیسه انجام می‌شود.

نائب رئیس اول مجلس همچنین گفت: از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حتی یک طرح سه فوریتی هم نداشتیم، طرح‌های ۳ فوریتی طبق آئین‌نامه داخلی مجلس در شرایط کاملا اضطراری و حیاتی برای مقابله سریع با خسارت احتمالی مطرح می‌شود و بهتر است نمایندگان به تشخیص هیئت رئیسه در این زمینه تمکین کند.

باهنر در خاتمه خطاب به وکلای ملت گفت: شما ۴ سال ما را تحمل کردید، این ۲ روز هم ما را تحمل کنید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×