اخبار نساجی

مجلس به داد اجاره نشین‌ها می رسد

 

مجلس به داد اجاره نشین‌ها می رسد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت اجاره‌بهای مسکن گفت: کمیسون عمران مجلس، قطعا از جایگاه نظارتی خود به عنوان اهرمی برای حل این معضل استفاده خواهد کرد.

به گزارش مشرق،محمدرضا حسین نژاد نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در واکنش به افزایش بی‌رویه اجاره بهای مسکن در فصل نقل و انتقالات و با بیان اینکه این موضوع باید به صورت زیر بنایی بررسی و مرتفع شود،‌ گفت: قطعاً ساخت یک میلیون واحد مسکونی پاسخگوی نیاز فعلی جامعه نبوده و ضروری است هم زمان با اصلاح زیر ساخت‌ها ساخت گسترده مسکن مهر نیز افزایش یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: حل معضل افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن در دستور کار کمیسون عمران مجلس بوده و این کمیسون قطعا از جایگاه نظارتی خود به عنوان اهرمی برای حل این معضل استفاده خواهد کرد.

سخنگوی کمیسون عمران از ارائه گزارش این کمیسون در حوزه مسکن خبر داد و گفت: کمیسون عمران در آینده‌ای نزدیک گزارشاتی از چگونگی روند پیشرفت مسکن مهر و نحوه اعتبار دهی بانکها در زمینه مسکن و تسهیلات آن و موارد دیگر در این حوزه ارائه خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حسین نژاد در پایان با اشاره به تصویب قانون بودجه سال ۹۱ کل کشور، رویکرد این قانون را در حوزه مسکن مثبت و در راستای منافع مردم ارزیابی کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×