اخبار نساجی

لباس هنرمندان «جدایی» در «اسکار»

در مراسم هشتاد و چهارمین جایزه اسکار اصغر فرهادی و پیمان معادی با لباس های طراحی شده توسط برند بسیار لوکس ایتالیایی
ERMENE GILDO ZEGNA (ارمنه جیلدو – زنی یا) و لیلاحاتمی با لباسی با طراحی لوکس ترین برند آلمانی ESCADA (اسکادا) حضور پیدا کردند.
لباس اصغر فرهادی و پیمان معادی شامل کت و شلوار «تاکسیدو»ی رسمی و مشکی رنگ به همراه ژیله و پاپیون سفید (و مشکی) با پیراهن های هم رنگ بود. این درحالی بود که نام اصغر فرهادی و پیمان معادی با جمله اختصاصا تولید شده، داخل لباس درج شده بود.برند «ارمنه جیلدو – زنی یا» لوکس ترین برند مردانه جهان بیش از یکصد سال در تولید مرغوب ترین پارچه ها و نیم قرن نیز در دوخت شیک ترین پوشاک سابقه دارد.
برند «اسکادا» نیز که نام آورترین برند در تولید پوشاک لوکس زنانه آلمانی در جهان است، طراحی و تولید لباس لیلاحاتمی را بر عهده داشت. از ویژگی های لباس وی، استفاده از پارچه بسیار نفیس با طراحی ایرانی بود.
پیش از شرکت در مراسم اسکار، اندازه گیری برای دوخت لباس های اصغر فرهادی و لیلاحاتمی در پاریس و پیمان معادی در تهران انجام شد.
گروه «پرشین مد آرا»، نماینده انحصاری در ایران متشکل از سه گروه پایا طراح و فرم – ساتراپ اقتصاد و بازرگانی صنایعی تشکیل شده و توانسته لوکس ترین برندهای پوشاک خانم ها و آقایان «آیگز، کوچنیلی، بالی، اسکادا» را در «سام سنتر» عرضه کند.

روزنامه شرق ، شماره ۱۴۷۶ به تاریخ ۹/۱۲/۹۰، صفحه ۱۵ (ادب و فرهنگ)

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×