اخبار نساجی

کاپیتان شهبازی دراجلاس حقوق بشر ژنو سخنرانی می کند

 

تهران – کاپیتان ‘هوشنگ شهبازی ‘ به زودی برای سخنرانی در اجلاس جهانی حقوق بشر،( ۷ تا ۱۴اسفندماه ) راهی ژنو پایتخت سوئیس می شود.

شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، هدف از حضور در اجلاس جهانی جقوق بشر را دفاع از حقوق مسافران در برخورداری از هواپیماهای مسافربری ایمن با استفاده از تکنولوژی روز عنوان کرد.

وی افزود: محکوم کردن تحریم صنعت هوایی ایران ، رساندن صــدای حـق طــلبانه مردم کشورمان ومسافــریــن هوائـی به گوش جامعه جهانی از دیگر هدف هایم برای سخنرانی دراین اجلاس است .

شهبازی گفت: در طــول اجــلاس نیز با افــکارعمــومی جــهان و همچنین مسئولان سازمان های حاضر در این نشـست پــیرامون تــحریم های غیرانســانی خــطوط هوایی مسافربری ایران گفت وگو خواهم کرد .

یادآورمی شود: کاپیتان هوشنگ شهبازی هواپـیمای مـسافربری خطوط هـوایـی هما در مســیر بازگشــت از مســکو به تهران را که دچــار نــقص فــنی شـده بود به ســلامت در فــرودگــاه مهرآباد بر زمـیـن فرود آورد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ایــن اتــفاق نـادر انعــکاس بین المـللی پیدا کرد و همزمان با پرداختن رسـانــه هــای بــین المــللی به این مسئله، رسانه های داخل کشور نیز به بررسی این رویداد پرداختند.

در پی این رخداد ، شهبازی در وب سایت خود،به آدرس ( سایت کاپیتان هوشنگ شهبازی) ، بـیانیه ای را در محـکومیت تـحریم خــطوط هوایی مســافربری ایران منتشر کرد که در استــقـبالی بی سابقه و زمانی بسیار کم بــیش از یکـصد هزار کاربر به آن رای دادند و در همــراهی یکپــارچه با وی رفـع این تحریم را خواستار شدند .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×