اخبار نساجی

قیمت سکه در هفته‌های آینده با کاهش چشمگیری مواجه می‌شود

قیمت سکه

 

در صورت پیش فروش سکه شاهد کاهش قیمت‌ها در ماه‌های آینده خواهیم بود/در صورت پس انداز سرمایه‌های مردم در بانک‌های کشور بازار ارز و سکه با تنش مواجه نخواهد شد.

ایلنا: یک کار‌شناس اقتصادی اعلام کرد: در پی افزایش نرخ بهره بانکی، قیمت سکه در هفته‌های آینده با کاهش چشمگیری مواجه می‌شود.

مهدی تقوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا،رکود اقتصادی و تاثیر آن در بازارهای بورس و کسب و کار را موجب هجوم مردم برای خرید سکه و دلار اعلام کرد و گفت: افزایش حجم تقاضای مردم برای خرید سکه به منظور نگهداری دارایی‌ها هم اکنون موجب شده است که نرخ سکه به صورت روزانه در بازار ایران افزایش یابد.

وی سیاست‌هایی از قبیل کاهش نرخ بهره بانکی را موجب عدم توسعه سیاست‌های اقتصادی اعلام کرد و افزود:در صورت پس انداز سرمایه‌های مردم در بانک‌های کشور بازار ارز و سکه با تنش مواجه نخواهد شد.

تقوی در خصوص دلایل عدم همراهی قیمت‌ها ی بازار از نرخ‌های جهانی طلا یاد آور شد: قیمت طلا در ایران تابع قیمت جهانی و عرضه و تقاضا است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این کار‌شناس اقتصادی، با تاکید بر لزوم اصلاح سیاست‌های اقتصادی تصریح کرد: در صورت پیش فروش سکه شاهد کاهش قیمت‌ها در ماه‌های آینده خواهیم بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×