اخبار نساجی

فراخوان عضوگیری برای شورای مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی

 

اعضای محترم بدین وسیله به استحضار می رساند که که عضوگیری برای شورای مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی آغاز شده است.

به استحضار اعضای محترم می رساند که با عنایت به صدور مجوز تاسیس شورای مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی در اتاق ایران و آغاز عضو گیری برای این شورا از تاریخ ۹۳/۰۷/۰۷ بدین وسیله از ثبت نام شدگان و سایر علاقه مندان واجد شرایط به عضویت در این شورا (دارنده کارت بازرگانی معتبر و فعالیت تجاری با کره جنوبی) دعوت می شود تا به منظور شرکت در اولین مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیات مدیره (ضمن تکمیل جدول ثبت نامی در فایل پیوست و ارسال به شماره فکس ۸۸۸۲۵۱۱۱) روز یکشنبه مورخ ۹۳/۱۰/۱۴ راس ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات طبقه هشتم اتاق ایران حضور به هم رسانند.

ضمنا کاندیداهای هیات مدیره موظف می باشند حداکثر یک هفته قبل از تاریخ مجمع، اعلام آمادگی خود را به دبیرخانه اتاق ها و شوراهای مشترک به شماره ۸۵۷۳۲۳۹۶ اطلاع و مدارک لازم را ارائه فرمایند.

شایان ذکر است به همراه داشتن اصل کارت بازرگانی (یا کپی کارت بازرگانی و کارت شناسایی معتبر) برای شرکت در جلسه و اخذ برگ رای الزامی است. همچنین هر شرکت کننده صرفا می تواند به وکالت از یک نفر واجد شرایط دیگر (کارت بازرگانی و وکالت نامه) برگ رای دریافت نماید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

انجمن صنایع نساجی ایران

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×