اخبار نساجی

عسگراولادی: محدودیت تردد را جایگزین تعطیلی تهران و بانکها کنیم

 

عسگراولادی: محدودیت تردد را جایگزین تعطیلی تهران و بانکها کنیم

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران به‌شدت از تعطیلی چند روزه تهران به دلیل برگزاری اجلاس جنبش عدم متعهد انتقاد کرد.

اسد الله عسگراولادی عضو کمیسیون فضای کسب و کار، کارآفرینی و مقررات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، با اشاره به اینکه اگر تهران تعطیل شود کشور تعطیل می‌شود، گفت : با تعطیل کردن تهران به مدت چند روز به دلیل حضور سران کشورهای غیرمتعهد صدمات جبران ناپذیری به کسب و کار وارد خواهد شد.

وی افزود: اگر سران می‌خواهند بیایند ایران قدمشان بر روی چشم ولی راهکار درست این است که محدودیت تردد در مناطق رفت و آمد آن‌ها ایجاد کنیم و امنیت آن مناطق و هتل‌های محل اقامت آن‌ها را بالا ببریم و بقیه شهر را از جمله ادارات، بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی را به تعطیلی نکشانیم.

این فعال اقتصادی همچنین اشاره می‌کند در لندن با وجود برگزاری المپیک هیچ روزی را تعطیل اعلام نکرده‌اند، ضمن اینکه بر اساس ماده ۲۶ قانون بهبود محیط کسب و کار دولت حق اعلام تعطیلات رسمی تحت همچین شرایطی را ندارد و کمیسیون کسب و کار اتاق تهران قویاً خواستار تجدید نظر در مورد تعطیلی پیش روی تهران دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش مهر، مسئولان دولتی اعلام کرده اند که به دلیل برگزاری اجلاس جنبش عدم متعهد، روزهای ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ شهریورماه تعطیل خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×