اخبار فرش ماشینی

عرضه منسوجات آکوستیک Snowsound-Fiber توسط کمپانی اسنوساوند

کمپانی آمریکایی اسنوساوند-تولید کننده پنل های آکوستیک-از محصولات انحصاری جدید خود تحت عنوان Snowsound-Fiber رونمایی کرده است؛ این محصولات آکوستیک برای رفع نیازهای رو به رشد موجود در این عرصه تولید شده اند.

مایکل دردشتی، معاون اجرایی شرکت شرح می دهد: منسوجات آکوستیک جدید کمپانی اسنوساوند باعث بهینه شدن ویژگی عایق صوتی اتاق می شود و در عین حال دارای موارد کاربردی مکملی است که فرای راهکارهای موجود می باشد. این پارچه های آکوستیک در ابتدا در ۴۱ ترکیب بافتار/رنگ مختلف در دسترس خواهند بود که قطعا مورد استقبال طراحان و معماران قرار خواهد گرفت. برای درک کامل ویژگی های منسوج جدید لازم است تا این پارچه های تاری پودی از نزدیک لمس شوند.

پارچه های Snowsound-Fiber به صورت رولی به فروش می رسند و برای استفاده در سایبان پنجره ها، پرده ها، پارتیشن ها، مبلمان، سایه بان و غیره مناسب هستند. به گزارش شرکت این پارچه ها بر خلاف سایر منسوجات موجود در این زمینه به دلیل فناوری بی نظیر خود دارای جذب صوتی چشمگیری هستند.

بنا بر گفته تولید کنندگان منسوجات فوق، پارچه های جدید دارای شش بافت میکروسکوپی مختلف هستند که تجربه لمس هر کدام متفاوت است. این منسوجات از الیاف پلی استر صد در صد تشکیل می‌شوند، مورد تست شعله قرار می گیرند، دارای تاییدیه Grrengaurd Gold و صد در صد بازیافتی هستند، تولید آنها نیز با دوام، زیست سازگار و پایاست.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز،  تمامی نمونه‌ها از نظر ثبات رنگی و سایشی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. پنج نوع از آنها قابل شستشو بوده و یکی از آنها دارای یون‌های نقره و مهارگر باکتری بوده که برای محیط‌های بهداشتی ودرمانی مناسب است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×