اخبار نساجی

طرح کنترل ترافیک در اطراف فرودگاه مهرآباد به مرحله اجرا درآمد

 

مدیر کل فرودگاه بین المللی مهر آباد گفت: طرح ترافیکی تغییر مسیرهای ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد از روز گذشته در خیابانهای اطراف این فرودگاه به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، علی رستمی افزود: با توجه به کوتاهی طول خیابان های منتهی به فرودگاه و حجم ترافیک در ورودی های منتهی به آن به ویژه در ایام خاص، طرح ساماندهی عبور و مرور خودروها ضمن بررسی و تائید نهایی با هماهنگی کلیه ارگان های ذیربط از جمله پلیس راهور این طرح از روز ۱۲ مرداد ماه جاری به مرحله اجرا درآمده است.

رستمی اظهار داشت: به منظور تامین رفاه و آسایش حال مراجعین و مسافران و جلوگیری از سر در گمی رانندگان، تابلوهای راهنمایی و رانندگی مورد نیاز با هماهنگی پلیس راهور در مسیرهای مورد نظر نصب شده است.

مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد در پایان خواستار توجه ویژه شهروندان به تابلوهای نصب شده در فرودگاه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به منظور تسهیل رفت و آمد در اطراف فرودگاه مهر آباد شد

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×