اخبار فرش ماشینی

شرکت های نساجی ترکیه در حال حاضر به تجارت با ایران فکر نمی کنند

شرکت های نساجی ترکیه در حال حاضر به تجارت با ایران فکر نمی کنند

 

مجله نساجی کهن:: نمایشگاه بزرگ ماشین آلات نساجی  ITM 2013  ترکیه که از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ در شهر استانبول برگزار شد توانست نقش عمده خود در صنعت نساجی منطقه را به خوبی ایفا کند. استقبال از نمایشگاه امسال هم مثل سال گذشته بسیار خوب بود و شرکت برگزار کننده نمایشگاه- شرکت نمایشگاهی تویاپ- اظهار امیدواری کرد امسال شاهد  افزایش تعداد بازدید کنندگان نمایشگاه خواهیم بود. البته هنوز آمار رسمی تعداد بازدید کنندگان از سمت شرکت برگزار کننده نمایشگاه منتشر نشده است.

از نکات قابل توجه نمایشگاه امسال توجه بسیار زیاد شرکت های ماشین ساز ترک بر روی کشورهایی مانند مصر، بنگلادش، هند و کشورهای عربی بود چرا در حال حاضر کشورهای مذکور به بازارهای خوبی برای ترکیه تبدیل شده اند. سردبیر یکی از مجلات معتبر نساجی در ترکیه به خبرنگار مجله کهن گفت: ” در حال حاضر بازارهای ترکیه در بخش نساجی در کشورهایی مانند مصر ، بنگلادش و آسیای میانه به سرعت در حال افزایش است و شرکت های ترک اشتیاق زیادی برای ورود به این بازار ها دارند.  متاسفانه امروز با توجه به شرایط موجود شرکت های نساجی ترکیه از همکاری و تجارت با ایران استقبال زیادی نمی کنند با اینکه همه ما می دانیم روابط اقتصادی ایران و ترکیه در همه بخش ها به ویژه نساجی دارای مزیت های بسیار زیادی است. شرکت های ترک تقریبا بازار ایران را در حاشیه قرار داده اند. امیدوارم شرایط به زودی به روزهای خوب خود بازگردد و بتوانیم حجم بالایی از روابط اقتصادی و سیاسی را بین دو کشور شاهد باشیم. “

 

گزارشات تکمیلی مجله کهن در باره نمایشگاه ITM  را از وب سایت ما پیگیری کنید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×