اخبار فرش ماشینی

سرمقاله اولین شماره نشریه اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران- اسفند ۹۱

یا لطیف

با استعانت از خداوند متعال و ضمن عرض تبریک سال نو به همه خوانندگان، بسیار خرسندیم که توانسته ایم با انتشار نشریه اختصاصی اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران فصل تازه ای از خدمت رسانی به اعضاء صنف، فعالان صنعت فرش ماشینی و موکت و البته مصرف کنندگان عزیز را آغاز کنیم.
صنعت فرش ماشینی با بیش از هزار کارخانه تولیدی و ظرفیت تولیدی نزدیک به ۱۰۰ میلیون مترمربع علاوه بر اشتغال در عرصه تولید، در بخش توزیع، فروش و خدمات نیز طیف گسترده ای را تحت پوشش خود قرار داده است. در حال حاضر علاوه بر بیش از ۶۰۰ عضو فعال اتحادیه صنف فرش ماشینی و موکت، صدها فروشگاه در سراسر کشور و کلان شهر تهران مشغول فعالیت هستند. افزایش تقاضا برای خرید فرش ماشینی و موکت در بین اقشار مختلف جامعه موجب شده است تا نیاز مبرمی به انتشار اطلاعات و مطالبی در رابطه با ابعاد مختلف صنعت فرش ماشینی به وجود آید.
این اطلاعات و داده ها علاوه بر ارتقاء سطح دانش فنی فروشندگان فرش و اعضای صنف فرش ماشینی و موکت تهران، می تواند مرجعی مناسب و مطمئن برای خریداران نهایی فرش که همان مردم عزیز هستند فراهم آورد. بنابراین سعی کرده ایم تا با توجه به نیاز همه مخاطبین نشریه را به بخش های ویژه ای تقسیم بندی کنیم.
در این نشریه به طور مداوم و پیوسته تلاش خواهیم کرد تا مطالب ارزشمندی را در رابطه با مسائل و مشکلات صنفی، قوانین و مقررات مربوط به اعضاء و فروشندگان فرش، اطلاعیه ها، مناسبت ها، قوانین مالیاتی و بیمه ای و… را برای شما منتشر کنیم.

مرجعی برای مصرف کنندگان
نشریه اتحادیه صنف فرش ماشینی و موکت تهران مرجعی قابل اعتماد و مناسب برای خریداران عزیز خواهد بود. در این نشریه می توانید لیست فروشگاه های فرش ماشینی و موکت و دکوراسیون وابسته را مشاهده کنید. همچنین اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با نحوه انتخاب فرش و اطلاعات فنی که شاید همیشه برای شما به عنوان سوال مطرح شده باشد را می توانید با زبان ساده بخوانید. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا از میان انبوه شرکت های تولیدی و محصولات موجود در بازار بهترین را انتخاب کنید.
در پایان امید است با همکاری همه اعضاء و فعالان این بخش از صنعت کهن نساجی ایران این نشریه بتواند بخشی از نیاز صنف به اطلاعات به روز و کاربردی را برطرف نماید.

محمدهادی کمالیان
ریاست اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران

منبع: نشریه جهان فرش- شماره یک- اسفند ۹۱

دانلود رایگان pdf مجله

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×