اخبار فرش ماشینی

رماندار راور خبرهای خوشی به دانشجویان فرش این شهرستان داد

فرماندار راور گفت: با توجه به زلزله خیز بودن شهرستان راور و نبود باند فرودگاه در این شهرستان در مواقع ضروری، با پیگیری‌های به عمل آمده این کار در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کویر، “محمدرضا شریفی” در همایش فرهنگیان شهرستان راور به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: معلمی شغل انبیاء و پیامبران بوده که با اخلاص به مردم تعلیم می‌دادند.

وی با اشاره به زحمات معلمان به جهت علم آموزی و شکوفایی دانش آموزان افزود: دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند که با تربیت صحیح می‌توانند در آینده کشور خود سهیم باشند.

شریفی با تاکید بر آشنایی فرهنگیان با اوضاع فعلی جامعه و مسائل روز تصریح کرد: علی رغم اعمال تحریم‌های با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری این طرح‌ها نیز خنثی شده است.

فرماندار راور در ادامه از مردم شهرستان خواست تا کسانی که توانایی مالی دارند، با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در توسعه و آبادانی شهر راور همکاری کنند.

وی از پیگیری رشته‌های دانشکده فرش از کاردانی به کارشناسی و همچنین ارتقاء دانشکده به دانشگاه، همچنین انجام مقدمات اولیه راه اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شریفی گفت: با توجه به زلزله خیز بودن شهرستان راور و نبود باند فرودگاه در این شهرستان در مواقع ضروری، با پیگیری‌های به عمل آمده این کار در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد.
وی همچنین از پیگیری اجرای خط راه آهن کرمان – زرند – راور – مشهد که در حال مطالعه و بررسی است، خبر داد.

شریفی در ادامه با اشاره به انتخابات خردادماه امسال تصریح کرد: حضور گسترده و چشمگیر در پای صندوق‌های رای لرزه بر اندام دشمنان نظام می‌افکند و مردم باید افراد اصلح را که برای توسعه و پیشرفت شهر و کشورمان نقش موثری دارند، انتخاب کنند.

در این همایش حجت الاسلام “تویسرکانی”، امام جمعه راور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: اگر می‌خواهید کارهای شما مورد رضای خداوند و نسل آینده قرار گیرد، دانش آموزان را متدین بار بیاورید و این کار هم حتما کار معلم دینی و اخلاق نیست، همه معلمان می‌توانند در این کار سهیم باشند و با یک نکته و تفکر دینی، ذهن خلاق بچه ها را به کاوش و پیگیری هدایت کند.

در ادامه این مراسم “رضوان ابراهیمی” معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: وقتی انسان با تربیت صحیح رشد کند و به درجه تکامل برسد، نمونه خواهد بود و این امر منوط به داشتن معلم خوب است.

وی آثار شهید مطهری را بی نظیر و برای راهنمایی افراد جامعه مفید و ارزشمند دانست.
در این همایش تعدادی از فرهنگیان شهرستان راور مورد تجلیل قرار گرفتند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×