اخبار نساجی

رشد ۶۳ درصدی صادرات ایران به اروپا در ماه یازدهم ۲۰۱۴

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

یورو استات اعلام کرد واردات اتحادیه اروپا از ایران در یازدهمین ماه سال ۲۰۱۴ با رشد ۶۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۳۴ میلیون یورو رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری کمیسیون اروپا(یورو استات) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: مبادلات تجاری ایران و ۲۸ عضو اتحادیه اروپا در نوامبر ۲۰۱۴ با افزایش ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.

مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در نوامبر۲۰۱۳ بالغ بر ۵۸۵ میلیون یورو اعلام شده بود که این رقم با رشد ۱۸ درصدی در نوامبر ۲۰۱۴ به ۶۹۳ میلیون یورو افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش صادرات اروپا به ایران در نوامبر ۲۰۱۴ با افزایش ۱۱ درصدی مواجه شده و به ۵۵۹ میلیون یورو رسیده است. اتحادیه اروپا در نوامبر سال میلادی گذشته ۵۰۳ میلیون یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

واردات اتحادیه اروپا از ایران در نوامبر ۲۰۱۴ نیز ۱۳۴ میلیون یورو اعلام شده است. واردات اروپا از ایران در این ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۶۳ درصدی داشته است.

کشورهای اروپایی در نوامبر ۲۰۱۳ بالغ بر ۸۲ میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده بودند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×