اخبار فرش ماشینی

رئیس اتحادیه فرش ماشینی : منتظریم وزارت صنعت برای خرید کالای اعتباری با ما تماس بگیرد

کمالیان در گفتگو با «نسیم»: طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری هنوز به مرحله اجرا در نیامده و هیچ فردی برای خرید با کارت اعتباری به ما مراجعه نکرده چون کارتی به دست آن‌ها نرسیده!

هادی کمالیان، رئیس اتحادیه فرش ماشینی در رابطه با طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری بیان داشت: هنوز هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است، وزارت صنعت اعلام کرده که هر کس متقاضی حضور برندش در این طرح است می‌تواند ثبت نام کند اما تا به حال طرح به مرحله اجرا در نیامده و در مراحل مقدماتی است.

وی افزود: هیچ تماسی از سوی وزارت صنعت با اتحادیه فرش ماشینی گرفته نشده است، و ما نیز منتظر هستیم تا ببینیم که آینده این طرح چه خواهد شد.

رئیس اتحادیه فرش ماشینی تأکید کرد: نکته‌ای که در این میان باید حائز اهمیت باشد این است که این کارت‌های اعتباری نباید به افرادی داده شود که نیازی به تهیه لوازم خانگی ندارند زیرا موجب فسادآوری است، بلکه باید به کسانی این وام پرداخت شود که به آن نیاز دارند به این ترتیب بحث خرید و فروش کارت هم صورت نخواهد گرفت.

وی گفت: این طرح تا اجرایی نشود نمی توان نسبت به سرنوشت آن اظهار نظری داد باید منتظر ماند و دید که به زودی چه اتفاقی خواهد افتاد اما تا به حال که هیچ فردی برای خرید به اعضای اتحادیه ما مراجعه نکرده چون کارتی به دست آن‌ها نرسیده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×