اخبار فرش ماشینی

دکتر محمود واعظی: فرش، هنر و فرهنگ ایرانی را به نمایش می گذارد

 

دکتر محمود واعظی: فرش، هنر و فرهنگ ایرانی را به نمایش می گذارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار خود از نمایشگاه فرش واقع در نمایشگاه بین المللی تهران گفت: فرش از آن جهت که هنر و فرهنگ ایران را به عرصه نمایش می گذارد، در دنیا از جایگاه خاصی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، دکتر “محمود واعظی” معاون سابق سیاست خارجی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون اروپا و آمریکا وزارت امور خارجه، در حاشیه نمایشگاه تلکام از نمایشگاه فرش دیدار کرد و با اشاره به جایگاه بالای فرش ایران در دنیا گفت: با توجه به احاطه من به مسائل دیپلماتیک، نام ایران همواره با نام فرش در جهان شناخته می شود.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید راهکارهایی برای برداشتن محدودیت های صادراتی اتخاذ خواهد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از بخش خصوصی تولید کننده فرش گفت: فرش از جهت دیگر نیز از جمله محصولات بسیار مهم کشور است چرا که می تواند باعث اشتغال زایی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ویژگی منحصر به فرد فرش در محرومیت زدایی در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم جایگاه فرش را به جایگاه سابق خود برگرداننده و اجازه ندهیم برخی کشورها مانند چین و پاکستان جایگاه ما را تسخیر کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×