اخبار نساجی

“خداآفرین” قطب کشت پنبه در آذربایجان شرقی/ راه اندازی مرکز خرید پنبه

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرسازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای سال زراعی ۹۰ یک مرکز خرید پنبه در کلیبر تجهیز و راه اندازی شده است، گفت: بیشترین کشت پنبه استان در شهرستان خدافرین انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله محمدفام با بیان اینکه وش پنبه در مراکز خرید به صورت تضمینی و با توجه به ارقام وش پنبه با قیمت های مصوب ابلاغی خریداری می شود گفت: با شروع برداشت محصول وش پنبه در مزارع خدافرین، ۶۵۹ تن وش پنبه بصورت تضمینی از پنبه کاران استان خریداری شده است.

وی افزود: ارقام مختلف وش پنبه به ترتیب درجه یک سفید به قیمت ۹ هزار و ۵۵۰ ریال، درجه یک پست سفید به قیمت ۹ هزار و ۳۵۰ ریال، درجه دو سفید به قیمت ۹ هزار ریال ، درجه دو پست سفید به قیمت هشت هزارو ۵۵۰ ریال، درجه سه سفید به قیمت هشت هزار ریال و درجه سه پست سفید به قیمت هفت هزار و ۵۰۰ ریال از کشاورزان  پنبه کار خریداری می شود.

محمدفام به میزان رضایت مندی پنبه کاران از خرید تضمینی وش پنبه توسط سازمان تعاون روستایی استان اشاره کرده و تصریح کرد: پیش بینی می شود در صورت تحویل پنبه توسط کشاورزان و مطابق با ضوابط ابلاغی در دستورالعمل، هزار و ۵۰۰ تن محصول وش پنبه خریداری شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×