اخبار نساجی

حتی یک ریال کسری بودجه نداریم!

 

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: ۲۳ درصد فروش نفت از سال آینده وارد صندوق توسعه ملی می‌شود.

به گزارش افکارنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در کرمانشاه با اعلام این خبر گفت : یک ریال کسری بودجه در سال گذشته و امسال نداشته و نداریم.

ابراهیم عزیزی در شورای اداری استان کرمانشاه، افزود: باید تلاش کنیم سهم نفت از بودجه جاری کشور کاهش یافته و همه پول نفت وارد صندوق توسعه ملی شود که در این راستا بر این اساس پیشنهاد شده سال آینده ۲۳ درصد از فروش نفت وارد این صندوق شود و پیش بینی می‌شود سال آینده موجودی این صندوق به ۵۰ هزار میلیارد تومان برسد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهورتاکید کرد: هزینه‌های مختلف در کشور را نباید بی‌جهت افزایش داد و با ارتقای بهره‌وری و تسریع در اجرا پروژه‌های جاری در جهت کاهش هزینه‌های کشور حرکت کنیم و بدانیم که راه رشد و تعالی کشور توجه جدی به تولید و افزایش درآمدهای ناشی از تولید است و تا زمانی‌که تولید رونق نگیرد، اشتغال و صادرات رونق نخواهد گرفت، از این رو باید موانع رشد تولید و مشکلات پیش‌روی تولید کنندگان را از پیش رو برداریم.

او به پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز در بخش‌های گوناگون از جمله علم و فناوری شاهد جهش بسیار مناسبی در کشور هستیم که با پرچمداری مقام معظم رهبری در حال استمرار است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×