اخبار فرش ماشینی

جشنواره فروش فرش دستباف در کرمان در حال برگزاری است

 

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از برگزاری دومین جشنواره فروش فرش دستباف در استان کرمان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

ناصر عباسپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جشنواره فروش فرش دستباف در کشور به منظور ایجاد تحرک و رونق در بازار داخلی فرش دستباف برگزار می شود، گفت: این جشنواره در استان کرمان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره فروش فرش دستباف در استان کرمان از تاریخ ۲۲ بهمن ماه در کرمان آغاز شده است، افزود: این جشنواره تا ۲۲ اسفند ماه در شهرستان های کرمان، سیرجان و رفسنجان ادامه دارد.

عباسپور از انتخاب فروشگاه های منتخب فروش فرش دستباف در این شهرستان ها خبر داد و تصریح کرد: ۱۵ فروشگاه در شهر کرمان، ۱۰ فروشگاه در سیرجان و شش فروشگاه فروش فرش در شهر رفسنجان در مدت برگزاری جشنواره، عرضه فروش فرش دستباف دارند.

وی همچنین با بیان اینکه فرش دستباف در طول مدت برگزاری جشنواره با تخفیف پنج درصدی به فروش می رسد، تصریح کرد: ۷۲ ساعت برای تعویض و یا پس گرفتن فرش خریداری شده در نظر گرفته شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: شهروندان در صورت هرگونه مشکل بوجود آمده در هنگام خرید و یا تعویض و پس دادن فرش می توانند شکایات خود را به کمیته نظارتی تشکیل شده و یا با مراجعه به اتحادیه فروشندگان فرش دستباف واقع در خیابان امام خمینی( ره) شهر کرمان اطلاع دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×