اخبار فرش ماشینی

جایزه بهترین سازماندهی در نمایشگاه فرش شینینگ به شرکت سهامی فرش ایران رسید

جایزه بهترین سازماندهی در نمایشگاه فرش شینینگ به شرکت سهامی فرش ایران رسید

در دهمین نمایشگاه بین المللی فرش شینینگ (چین) که روز دوشنبه به پایان رسید، تندیس بهترین سازماندهی Best Organization به شرکت سهامی فرش ایران اهدا شد.

محمرضا عابد (مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران) با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از ۳۰ خرداد تا ۳ تیرماه ۹۲ با حضور نزدیک به ۲۰ شرکت ایرانی عرضه کننده فرش دستباف در شهر شینینگ در استان چینگهای چین برگزار شد و نویدبخش تداوم حضور خوب فرش ایرانی در کشور چین بود.

به گفته وی جدا از کشور میزبان، غرفه های ایران بیشترین تعداد و مساحت را در این نمایشگاه داشتند و کشورهای پاکستان، هند، افغانستان و نپال در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

عابد همچنین از استقبال خوب بازدیدکنندگان از نمایشگاه خبر داد و گفت: فروش های بسیار خوبی انجام شد و برخی غرفه های ایرانی همه محصولات خود را به فروش رساندند و شرکت سهامی فرش نیز علاوه بر انجام چند مذاکره تجاری موثر، از آنجا که در شرف ایجاد نمایندگی در کشور چین است، به تداوم حضور در این بازار امیدواری تازه ای پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران برگزاری جلسه با مسوولان بخش فرش اتاق بازرگانی چین، معاون استاندار شینینگ و برخی مقام های محلی و شرکت در جلسات نقد و بررسی نمایشگاه را از برنامه های حاشیه ای این حضور اعلام کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عابد همچنین از تقدیر برگزارکنندگان نمایشگاه شینینگ از ۵ شرکت ایرانی به عنوان غرفه های برتر خبر داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×