اخبار نساجی

ثبت تأسیس و تغییرات شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری از طریق سامانه اینترنتی

 

ثبت تأسیس و تغییرات شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری از طریق سامانه اینترنتی

 

اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری اقدام به استقرار «سامانه جامع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری» در حوزه شهر تهران نموده است.

در اجرای قوانین و مقررات تکلیفی، در جهت تکریم متقاضیان و افزایش بهره‌وری و صحت سنجی اطلاعات اشخاص حقوقی و در راستای حذف مراجعه حضوری و غیر ضرور و تشریع و سهولت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری اقدام به استقرار «سامانه جامع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری» در حوزه شهر تهران نموده است که در همین راستا و در فاز اول اجرایی آن پس از موفقیت آزمایشی نرم‌افزار مذکور، از تاریخ ۹۲.۶.۲ کلیه درخواست‌های ثبت، تأسیس و تغییرات انواع شرکت‌های تجاری و موسسات غیرتجاری در حوزه شهر تهران صرفاٌ از طریق درگاه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می‌پذیرد. بدیهی است که از تاریخ مذکور پذیرش حضوری صورتجلسات تأسیس و تغییرات اشخاص حقوقی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

شایان ذکر است چگونگی و نحوه ثبت تأسیس و تغییرات و همچنین تنظیم صورتجلسات و قوانین و مقررات مربوطه از طریق نشانی الکترونیکی فوق‌الاشاره اطلاع‌رسانی شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×