اخبار فرش ماشینی

تولیدکنندگان پوشاک در راستای تجاری سازی برندهای ایرانی اسلامی فعالیت کنند

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت:تولیدکنندگان پوشاک باید در راستای تجاری سازی برندهای ایرانی اسلامی فعالیت کنند.

به گزارش ایرنا محمدابراهیم الهی تبار در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه سراسری مد و لباس در همدان اظهارکرد:در شرایط کنونی، تلاش برای برند سازی مدل های اسلامی و ایرانی باید مورد توجه تولید کنندگان قرارگیرد تا مانع ورود فرهنگ غربی در پوشش افراد باشیم.

وی ادامه داد:با توجه به رقابت کنونی در بازارهای اقتصادی و تولیدی در جهان نیاز است با شناسایی و بازاریابی درست، سهمی عمده در تولید داشته باشیم.

وی اضافه کرد:امروزه بسیاری از کشور ها سعی دارند باورها،اعتقادات،فکر ،اندیشه و تکنولوژی خود را به دیگر کشورها صادر کنند و در این زمینه با شناسایی دقیق نیازها، بازار اقتصادی را در دست گرفته اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

الهی تبار خاطر نشان کرد:بسیاری از کشورها در حوزه بازاریابی اجتماعی به دنبال القای فرهنگ خود هستند و با تغییر فرهنگ، کالای خود را بر دیگر کشورها تحمیل می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: بسیاری از کشورها از جمله چین با بازاریابی اقتصادی و اجتماعی همه بازارهای دنیا را در احاطه خود گرفته اند و حتی بازارهای اسلامی عراق و عربستان در اختیار این کشور است.

وی با بیان اینکه ما یک کشورغنی با اقوام و قومیت های مختلف هستیم تاکیدکرد: تنوع قومیت و فرهنگ ایرانی موجب ایجاد پوشش های مختلف شده که می توانیم از این فرصت برای تولید پوشاک با جذابیت و تنوع، آنگونه که بازگو کننده فرهنگ اسلامی ایرانی است استفاده کنیم.

وی بر تشکیل اتاق فکر برای شناسایی نیازهای بازار در راستای ایجاد فرصت های اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید خود را برای رقابت با بازارهای دنیا آماده کنیم.

معاون استانداری همدان گفت: باید خرید لباس ایرانی اسلامی به عنوان یک ارزش مورد توجه خانواده ها قرار گیرد و تولیدکنندگان نیز ارتقای فرهنگ اسلامی را در تولیدات خود مورد توجه قرار دهند.

الهی تبار افرود: امروز جامعه ما نیازمند بازگشت به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی خود است و این امر باید از دورن خانواده ها تقویت شود.

وی ایجاد یک تحول در بازار اقتصادی که در برگیرنده فرهنگ و ملیت ایرانی باشد را برای تولید پوشاک در کشور ضروری دانست .

چهاردهمین نمایشگاه سراسری مد و لباس روز یکشنبه سوم اسفندماه در همدان گشایش یافت و این نمایشگاه تا هفتم اسفندماه جاری میزبان علاقمندان و تولیدکنندگان داخلی است.

اولین نمایشگاه مد و لباس استان و چهاردهمین نمایشگاه مد و لباس اسلامی، ایرانی کشور از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×