اخبار نساجیمقالات نساجی

تولیدکنندگان نخ و صنعت نساجی چرا سیلینک میخرند؟

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سیلینک کارخانجات نساجی را متحول می کند

سیلینک آمده است تا با جامعیت بر تمامی رفتارهای تولیدکنندگان نخ و صنعت نساجی، شما را به تمامی اطلاعات واقف سازد. سیلینک در واقع ابزاری است برای مدیران موفق برای در دست داشتن افسار کسب و کارشان.

سیلینک اولین ابزار جامع در ایران است که به صورت تخصصی در صنعت نساجی و نخ و پلی استر تمرکز دارد. راهکار جامع سیلینک کاغذ را حذف و دیتا و تحلیل ان را جایگزین میکند. سیلینک آمده تا مشکلات صنعت و کندی آن را برطرف کند…

مشکلاتی از قبیل عدم شناسایی مقدار دقیق تولید و ضایعات و گزارشات پرددسر روزانه و تحلیل آن…

ما با راهکارهای خاص در لحظه میتوانیم گزارشگیری را برای شما آسوده کنیم.

مشکلات برای تولید نخ پلی استر محاسبه قیمت روز و قیمت دادن به مشتری

ما با راهکارهای خاص در لحظه میتوانیم قیمت گذاری را برای شما آسوده کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مسئله بعدی زمان تولید است که برای پیگیری هر سفارش اینکه در کجا قرار دارد چه مقدار تولید شده و چه مقدار بسته بندی شده و گزارش دادن نتیجه به مشتری…

ما به آسانی میتوانیم و فقط چند ثانیه زمان میبرد.

در سیلینک نکته کلیدی کار آن است که با هر نرم افزاری در سازمان شما سازگار است مهم نیست با چه ابزارها و یا راهکارهای مالی استفاده میکنید همگی در سیلینک قابل اتصال است.

برای مثال کمی جزِی تر وارد مبحث تولید نخ پلی استر در سیلینک میشویم…

در پایگاه دانش سیلینک همه اطلاعات شامل مشتری ها آنالیز رنگ، کدرنگها و اسپک های مرتبط با هر نوع محصول و کلی داده دیگه ثبت و قابل دسترسی برای همیشه هست.

اطلاعات تولید توسط کارشناس فروش ثبت میشوند استعلام قیمت توسط سیستم پردازشمیشوند (برای مثال قیمت روز دلار هزینه کش مقدار نمره نخ و خیلی آیتم های دیگه اثر گذاره) و قیمت به مشتری اعلام میشوند

بعد از تایید و شروع به تولید همه جزییات تولید رو سالن های مربوطه میبنید و جزییاتی از تولید به اون اضافه میشوند که در آینده همین دیتا الگوی تولیدهای بعدی مشابه میشوند شامل سرعت ها خروجی های رنگ، اسپینرت ها و …

این بسیار ابزار مفیدی برای مدیران تولید می باشد که میتوانند الگو برداری کنند.

همه فرایندها در سالن تولید ثبت میشوند

برای مثال توقفات دستگاهها ثبت میشوند و علتهای آن در سیلینک مشخص میشوند.

ما در هر لحظه آمار تولید هر سفارش را به تفکیک درجه های کیفیت تولیدی در سیلینک داریم.

مدیران تولید و بسته بندی و کنترل کیفیت همگی برخط به همه سفارشها احاطه دارند و تمامی جزییات تولید شفاف هستند. زمان ها در دسترس قرار میگیره و کارشناسان فروش میتوانند پیگیری وضعیت تولید رو انجام بدهند.

خب در ادامه فرایند تولید راهکارهای کنترل کیفیت هم به سیستم اضافه میشوند تک تک جزییات و معایب نخ و عدم انطباق ها ثبت میشن حالا این موارد میتونه مشکلات رنگ و هاله رنگی باشه تا تست های آزمایشگاهی مثل ازدیاد طول و آب و روغن و استحکام و …
ممکنه تعدادی از این تست ها دوره ای باشه و یا موردی باشه همگی ثبت میشن و در نهایت اگر نیاز به انجام اقدام اصلاحی باشه توسط تولید همگی در سیلینک ثبت تا نتیجه حاصل بشه و کنترل کیفیت تایید کنه.

ما اطلاعات و آمار تولید رو داریم حالا اطلاعات کنترل کیفیت هم به اون اضافه شده

آمارهای ضایعات و مواد اولیه همگی در سیلینک ثبت شده خب عملکرد شیفتهای پرسنلی هم ثبت میشن و درنهایت ما گزارشات دقیقی از تولید و راندمان های دستگاه سالن و … در لحظه در اختیار شما هست.
گزارشات دقیق روزانه ماهانه سالانه از یک دستگاه خاص تا کل سالن تولید به تفکیک درجات تولید شیفت های تولید و درصد ضایعات و مواد مصرفی و جمع توقفات در اختیار شماست.

اینها فقط مثالی بود از قسمت کوچکی از سیلینک

سیلینک شما را به اطلاعات تمام رویدادهای کسب و کارتان مسلط میکند.

 

اطلاعات تماس Silink

از طریق فرم با ما در ارتباط باشید ما این اطمینان را به شما میدهیم کمتر از ۲۴ ساعت پاسخگو باشیم.

۰۳۵-۹۱۰۹۹۲۰۹ – ۰۹۳۰۳۰۳۰۱۹۴ – ۰۹۱۲۰۱۸۶۲۷۳

info@silink.ir

————————————————————————–

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×