اخبار نساجی

تصرف ساختمان سازمان صنایع ومعادن خراسان رضوی

قدس انلاین- امیر روحپرور:صنعتگران از احتمال تغییر کاربری ساختمان سازمان صنایع خراسان رضوی ابراز نگرانی کردند .

به گزارش خبرنگار ما , این ساختمان که در سال ۶۰ با همت تعدادی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی و نیز مدیران واحدهای صنعتی ساخته بود برای تعیین تکلیف به یک سازمان دولتی معرفی شده است .

در این باره محسن شرکا رئیس خانه صنعت معدن خراسان رضوی به خبرنگار قدس انلاین گفت : در سال ۶۰ مدیر کل وقت صنعت استان در نشستی با فعالان اقتصادی و صنعتگران خواستار مشارکت در ساخت ساختمانی برای این اداره کل شدکه این امر با استقبال بخش خصوصی مواجه شد.

وی با اشاره به این که ساختمان سازمان صنایع سابق با بودجه دولتی ساخته نشده است ،افزود: این ساختمان در ۳۰ سال گذشته همواره در خدمت صنعتگران بوده اما اکنون با ادغام وزارتخانه ها سرنوشت نامعلومی دارد .
وی با بیان این که ۱۰۰ درصد هزینه این ساختمان توسط صنعتگران تامین شده است افزود: تشکل های صنعتی از مسوولان بویژه استاندار خراسان رضوی که همیشه حامی تولید کنندگان بوده اند در خواست دارند تا این ساختمان همچنان در خدمت صنعت و تولید بوده و از کاربریهای دیگرآن جلوگیری شود.

وی ادامه داد: این ساختمان بدون هماهنگی با سرمایه گذاران آن برای تعیین تکلیف در اختیار یک سازمان دولتی قرار گرفته است در حالی که سرمایه گذاران با نیت کمک به صنعت در این امر مشارکت کرده بودند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×