اخبار نساجی

بهمنی به جلسه مجلس برای “نجات اقتصاد ملی” نرفت/ جلسه لغو شد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از لغو جلسه غیر علنی برای بررسی سیاست های پولی و تنش های بازارهای پولی کشور که قرار بود با حضور رئیس بانک مرکزی و معاون وزارتخانه های مربوطه برگزار شود، خبرداد.

به گزارش خبرنگار، محمدرضا باهنر در جلسه علنی روز یکشنبه اعلام کرد: قرار بود ساعت ۱۱ آقای بهمنی رئیس بانک مرکزی و معاونان وزارتخانه های مربوطه از جمله خزانه داری کشوری در جلسه غیرعلنی غیر رسمی مجلس شرکت کنند.

وی گفت: قرار بود در این جلسه که به درخواست عده ای از نمایندگان برای بررسی سیاست های پولی و تنش های بازار پول، برگزار شود ، وزیران اقتصاد و دیگر وزرای مربوط حاضر شوند اما از آنجا که این وزیران رئیس جمهور را در سفر به آمریکای لاتین همراهی می کند، جلسه با آنان لغو شد و مجلس از بهمنی رئیس بانک مرکزی و معاون وزارتخانه های مربوطه دعوت کرد تا در مجلس حضور یابند.

نائب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: هم اکنون که ساعت از ۱۱ گذشته است آقای بهمنی به مجلس نرسیده است، برخی خبر دادند که شاید برای ایشان سخت است، اما من دلیلش را نفهمیدم شاید از طرف مقامات بالاتر منع شده اند به هر دلیل ما نسبت به عدم دلیل حضور آقای بهمنی توجیه نیستیم، وقتی مجلس از مسئولی دعوت می کنند مکلف هستند که بیایند.

باهنر لغو این جلسه را اعلام کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×