اخبار نساجی

بهای نفت در بازارهای جهانی کاهش یافت

 

بهای نفت در بازارهای جهانی کاهش یافت

بهای نفت در بازارهای جهانی پس از آنکه به بالاترین سطح خود در شش هفته اخیر رسید، به دلیل افزایش ذخیره نفت آمریکا، بزرگترین مصرف کننده نفت خام در جهان، روز سه شنبه کاهش یافت.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، بهای نفت در معاملات سلف روز سه شنبه ۴/۰ درصد در بازار نیویورک کاهش یافت.

بلومبرگ، پیش از انتشار گزارش وزارت انرژی آمریکا که قرار است فردا منتشر شود، پیش بینی کرد احتمالا’ ذخایر نفت آمریکا هفته گذشته، برای دومین هفته متوالی، افزایش یافته است.

قیمت های نفت دیروز (دوشنبه) پس از اعلام شاخص تولید آمریکا در ماه مارس (اسفند) که نشان دهنده افزایش بیش از انتظار تولیدات کارخانه ای این کشور در ماه مذکور بود، بالا رفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بهای نفت امسال تاکنون به دلیل افزایش تنشها با ایران و نگرانی از کاهش عرضه نفت، بالا رفته است.

بهای نفت برای تحویل در ماه مه ۲۰۱۲ (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) روز سه شنبه در معاملات الکترونیکی بازار تجاری نیویورک ۴۴ سنت کاهش یافت و به ۱۰۴ دلار و ۷۹ سنت در هر بشکه رسید.

بهای نفت در ساعت ۱۲ و ۴۸ دقیقه بعداز ظهر امروز به وقت سنگاپور ۱۰۴ دلار و ۸۱ سنت بود.

بهای نفت دیروز با ۲/۲ درصد افزایش، ۱۰۵ دلار و ۲۳ سنت در هر بشکه بود.

قیمتهای نفت امسال ۱/۶ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

بهای نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه مه روز سه شنبه در بازار آیس فیوچرز اروپا واقع در لندن ۴۵ سنت یا ۴/۰ درصد کاهش یافت و به ۱۲۴ دلار و ۹۸ سنت در هر بشکه رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×