اخبار نساجی

بنیاد مستضعفان خواستار مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات شد

 

تهران – بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای خواستار مشارکت پرشور و حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: حضور توانمند، با صلابت و با نشاط انقلابی مردم در انتخابات ۱۲ اسنفند ماه مجلس شورای اسلامی نشان خواهد داد که مردم بر میثاق خود در پایبندی به آرمان های بلند انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن و رهبری های داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای وفا دارند و چون گذشته فارغ از هیاهو های بوق های تبلیغاتی بیگانه و معاند و مستکبران و صهیونیزم بین الملل ، پشتیبان انقلاب خواهند ماند و حسرت را بر دل آنها می نشانند.

در ادامه این بیانیه ، بنیاد مستضعفان با دعوت از اقشار و آحاد ملت برای حضور پرشور در انتخابات ۱۲ اسفند ،۱۲ اسفندماه را تداوم مردم سالاری دینی و روز نمایش اقتدار سیاسی عنوان کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد توانست جلوه ای نوین ، شکوهمند از ثبات و پویایی انقلاب را به جهانیان عرضه کند و نشان دهد علی رغم تبلیغات گسترده دشمنان این مرز و بوم ، در یک نظام متکی بر آرا مردم کماکان بر سرنوشت خود حاکم هستند و در آن نقش اساسی دارند.

این بیانیه حضور در انتخابات را نماد وحدت و تبلور اراده مردم ایران برای ادامه راه امام (ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب دانسته و تاکید کرده است: حضور آگاهانه و مشتاقانه مردم در صحنه انتخابات نشان خواهد داد که مردم انقلاب خود را از بن جان دوست دارند و با گا م های استوار خود از آن پاسداری خواهند کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در خاتمه این بیانیه تاکید شده است: راز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور مردم سرافراز ایران اسلامی در انتخابات است و این حقی که مردم از آن پاسداری کرده اند و در روز ۱۲ اسفند هم بار دیگر بر این عزم و اراده خود پای خواهند فشرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×