اخبار فرش ماشینی

برگزاری سومین نمایشگاه “فرش دستبافت”

 

برگزاری سومین نمایشگاه "فرش دستبافت"

بیش از ۵۰ میلیارد تومان فرش دستباف تابلو فرش و دستبافته‌های روستایی در برج میلاد تهران به نمایش درآمد.

جعفر یعقوبی مدیراجرایی سومین نمایشگاه فرش دستبافت تابلو فرش و دستبافته‌های روستایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از سوم تا هشتم آذرماه در برج میلاد تهران از ساعت ۱۵ الی ۲۲ و روزهای پنج شنبه و جمعه ازساعت ۱۰ الی ۲۲ برای علاقه مندان دایر است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۷۰ میلیارد تومان فرش دستباف و تابلوفرش به نمایش درآمده که این فرش‌ها از استان‌های تهران، قم، اصفهان، شیراز، تبریز، همدان، کرمان و مشهد است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه انواع گلیم، گبه، دکورهای دستی‌باف، صنایع دستی، و تابلوفرش به نمایش درمی آید اظهار داشت: در سومین نمایشگاه فرش دستباف و تابلوفرش سعی شده تمامی بافته‌های ایرانی از سراسر استان‌های کشور در یک مجموعه (نمایشگاه برج میلاد) به نمایش درآید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یعقوبی با تأکید براینکه باید تا حد امکان دست دلالان از بازار فرش کوتاه شود اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری چنین نمایشگاهی برقراری ارتباط نزدیک میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می‌باشد و درواقع این نمایشگاه با عرضه مستقیم فرش دستباف زمینه واقعی شدن قیمت‌ها را نیز فراهم می‌آورد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×