اخبار نساجی

با مفهوم اینترنت بانک آشنا شوید

 

با مفهوم اینترنت بانک آشنا شوید

اینترنت بانک، امکاناتی از قبیل دریافت موجودی به صورت آنلاین، انتقال وجه بین کلیه حساب ها در بانک ، مشاهده صورتحساب و … را دراختیار مشتریان هربانک قرار داده است. همچنین با استفاده از این خدمات، امکان مسدود نمودن کارت های مفقودی یا سرقتی میسر می باشد.

در گام اول نیاز به افتتاح حساب در یکی از بانک هایی دارید که درخصوص فعالیت های اینترنتی از مهارت لازم برخوردار باشند، موقع افتتاح حساب (ترجیحا سرمایه گذاری کوتاه مدت) حتما درخواست اینترنت بانک کنید. یک فرم به شما ارایه می شود و حتما قسمت انتقال وجه فرم را پر کنید (در حالت عادی انتقال وجه در اینترنت بانک فعال نیست مگر اینکه در فرم مذکور تقاضا کنید ). در این قسمت می توانید سقف انتقال وجه روزانه و ماهانه را هم ذکر کنید، یعنی اگر در فرم قید کردید که سقف انتقال وجه روزانه یک میلیون ریال باشد، بیشتر از این مقدار نمی توانید پول منتقل کنید.

۱. وارد وب سایت بانک می شوید.

۲. در قسمت اینترنت بانک شماره مشتری خود را وارد می کنید، در بانک هایی که از سیستم (نگین) استفاده می کنند شماره حساب‌ها تقریبا یک استاندارد مشخص دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۳. در صفحه بعدی رمز رو وارد می کنید (در صورتی که ۳ بار اشتباه بزنید به مدت یک ساعت و در بعضی بانک ها ۱ روز امکان دسترسی به اینترنت بانک رو ندارید).

۴. حالا وارد اینترنت بانکتان شدید که بسته به اینکه در فرم تقاضای اینترنت بانک چه گزینه هایی را انتخاب کرده بودید، دسترسی هایتان متفاوت خواهد بود.

۵. خوب حالا از قسمت سمت راست انتقال وجه را انتخاب کنید.

۶. در صفحه ای که باز می شود انتقال وجه با حساب های دیگر را انتخاب کنید.

۷. در صفحه بعدی شماره حساب کسی که می خواهید پول به حسابش واریز کنید و مبلغ را وارد کنید.

۸. در گام بعدی اسم صاحب حساب را به شما نشان می دهد ( از این لحاظ که مطمئن شوید شماره حساب را اشتباه وارد نکردید، خیلی خوب است).

۹. در پایان هم تایید می کنید و وجه به حساب طرف مقابل واریز می شود.

۱۰. در قسمت بعد هم خوشحال می شوید که ۱ ساعت از وقتتان را در بانک هدر نداده اید!
براساس این گزارش؛ پیشنهاد ما به شما این است که از این امکان استفاده کنید! چرا که علاو ه بر صرفه جویی در زمان و انرژی شما در ایجاد حس بهرمندی از تکنولوژی های نوین بسیار اثر گذار است

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×