اخبار نساجی

ایران ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در عراق می‌سازد

 

ایران 200 هزار واحد مسکونی در عراق می‌سازد

    مشاور معاون اول رئیس جمهور از برنامه کشور عراق برای ساخت بیش از دو میلیون واحد مسکونی خبر داد و گفت در حال رایزنی برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی از سوی ایران در این کشور هستیم.

به گزارش مهر، رستم قاسمی در همایش چشم انداز بازار عراق از رایزنی ایران برای ساخت ۲۰۰هزار واحد مسکونی در عراق خبر داد و گفت: در سال ۲۰۱۴ بودجه این کشور ۱۴۷میلیارد دلار است که باید ایران نیز بتواند سهم مناسبی از این بودجه به خود اختصاص دهد.

مشاور معاون اول رئیس جمهور افزود: ایران از نظر منابع هیدروکربنی از جمله کشورهای غنی است که در عین حال با ۱۵همسایه مرزهای طولانی دارد که به نظر می رسد این موقعیت جمهوری اسلامی ایران را ممتاز کرده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون مقام معظم رهبری سیاستهای اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده است که به نظر می رسد ایران برای رسید به توسعه پایدار این سیاستها را هر چه سریعتر عملیاتی کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته رستم قاسمیt ابلاغ این سیاستها با توجه به مزیتهایی که در ایران وجود دارد، باید کشور را به یک تولید صادرات محور برساند.

وی خاطرنشان کرد: عراق کشوری است که در گذشته از اقتصاد پر رونقی برخوردار بوده و هم اکنون نیاز به توسعه و بازسازی دارد و ایران باید در آن نقش آفرینی کند.

مشاور معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: تلاش داریم تا برخی موانع پیش رو در راه توسعه تجارت با عراق را برداریم و به دنبال توسعه حضور خود در این کشور باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×