اخبار نساجی

اولین شب رئیس سابق صندوق بین المللی پول در زندان

 

اولین شب رئیس سابق صندوق بین المللی پول در زندان

یورونیوز: دومینیک استراوس کان، اولین شب خود را به اتهام سوء استفاده از اموال عمومی و مشارکت در یک شبکه فحشا در زندانی در شهر لیل فرانسه می گذراند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت یورونیوز روز چهارشنبه (۲۲فوریه/ ۳ اسفند) نوشت: دومینیک استراوس کان، رییس سابق صندوق بین المللی پول و کسی که از او بعنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه یاد می شد، اولین شب خود را به اتهام سوء استفاده از اموال عمومی و مشارکت در یک شبکه فحشا در زندانی در شهر لیل فرانسه می گذراند.

هشت تن از دوستان آقای استراوس کان که تعدادی از آنها تاجر و کمیسر پلیس هم هستند متهم شده اند که در فاصله سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ دختران جوان روسپی مرتبط با شبکه ای در هتل کارلتون شهر لیل و همچنین در ایالات متحده آمریکا، در اختیار او قرار می داده اند.
در بهار سال گذشته میلادی نیز آقای استراوس کان به اتهام تجاوز به نفیساتو دیالو، خدمتکار هتل سوفیتل نیویورک، دستگیر و پس از مدتی از این اتهام تبرئه شده و به فرانسه بازگشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×