اخبار فرش ماشینی

اقدامات موثر در جهت سود آوری کارخانه های نساجی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: اقدامات موثری در جهت سود آوری کارخانه های نساجی استان که مدتی پیش تولیدشان از توجیه افتاده بود، انجام شده است.

سید دادوش هاشمی در بازدید از واحدهای نساجی غرب و کرپ ناز از بازگشت این دو کارخانه به چرخه تولید کشورابرازخرسندی کرد واظهار داشت: برای رونق این کارخانه ها از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.
وی نقش مجموعه مدیریت و منابع انسانی را در جهت قوی وغنی شدن کارخانه فرش غرب سابق و کرپ ناز را بسیار موثر دانست و همه مدیران دستگاه های اجرایی و بانکهای استان را به حمایت و پشتیبانی از صنایع استان فراخواند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه افراد کارآفرین و توانمند که در بخشهای مختلف زمینه های اشتغال مردم به خصوص جوانان را فراهم می کنند باید مورد حمایت قرار گیرند، اظهار داشت: خوشبختانه زمینه های خوبی برای حرکت استان به سمت توسعه صنعتی فراهم شده که همگی باید با تمامی توان و تلاش  این مسیر را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دهیم .

کارخانه نساجی غرب، فرش غرب سابق با تولید نخ فرش ماشینی و ۲۳۰ نفر کارگر و کارخانه کرپ ناز با تولید انواع پارچه و ۲۳۰ نفر کارگر چندی پیش دچار مشکلاتی در تولید شده بودند که با تدابیر اتخاذ شده خوشبختانه هم اکنون به چرخه تولید بازگشنه اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×