اخبار فرش ماشینی

استقبال وزیر صنعت لبنان از حضور رسمی فرش دستباف قم

امیر طیبی نژاد در حاشیه حضور حسین الحاج حسن وزیر صنعت لبنان در قم و گفت‌وگو با مسوولان اقتصادی و صنعتی استان با اشاره به ایجاد دفتر رسمی فروش خوشه کسب وکار فرش دستباف قم در غرب آسیا اظهار کرد: توانمندی‌های استان قم در بخش صنعت و سرمایه‌گذاری و همچنین تولید کالاهای ارزشمند جهانی در داخل برای مسوولان و بازرگانان خارجی کاملاً شناخته شده است.

وی همچنین در گفت‌وگویی با وزیر صنعت لبنان که هیاتی ۲۰ نفره از تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران این کشور وی را همراهی می‌کردند، گفت: خوشه فرش دستباف استان قم به عنوان کالایی تولید داخل با ارزش صادراتی بالا تا کنون توانسته است در کشورهای شرق آسیا، روسیه، آمریکا، اروپا و سایر کشورها ضمن ایجاد دفاتر رسمی نسبت به صادرات این کالای با ارزش اقدام کند.

طیبی‌نژاد خاطرنشان کرد: علاقمندان به فرش دستباف استان قم در کشور لبنان نیز استقبال خوبی برای خرید داشته‌اند ولی به دلیل نبود یک مرکز و نمایندگی رسمی صادرات به این کشور به صورت غیر رسمی انجام می‌شود که می‌طلبد دو طرف برای رفع این مشکل گام‌های مهم و همکاری نزدیکی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در ادامه ایجاد نمایندگی رسمی خوشه کسب وکار فرش دستباف قم در کشور لبنان را خواستار شد و تاکید کرد: امیدواریم با نگاه مثبت مسوولان کشور لبنان شاهد حضور پررنگ محصولات قم که مورد علاقه و نیاز مردم و کشور لبنان است در این کشور باشیم.

حسین الحاج حسن وزیر صنعت لبنان نیز ضمن تقدیر از توجه مسوولان استان قم به مردم و کشورش، فرش دستباف قم را مورد تجلیل قرار داد و طی سخنانی از ایجاد دفتر نمایندگی رسمی فرش دستباف استان قم در کشور لبنان استقبال کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×