اخبار فرش ماشینی

استان مرکزی را از رخوتی که در آن فرو رفته نجات دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل غنچه ارغوان ظهر روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: پیشرفت استان مرکزی در بخشهای مختلف در گرو تغییر نگاه عمومی و توانمندی های این استان است و تنها در این صورت است که استان از رخوت و بی حرکتی نجات پیدا می کند.

وی ادامه داد: استان مرکزی طلایه دار سنتی ارزشمندی است که متاسفانه در سایه مشکلات امروز به دست فراموشی سپرده شده است.

ارغوان با اشاره به صنعت ارزشمند فرش این استان خاطرنشان کرد: در حالی استان مرکزی صاحب صنعت فرش در کشور است که در حال حاضر به علت تعطیلی بخش رنگرزی باید نیاز خود در این بخش را از استانهای قم و تهران تامین کند.

وی با تاکید بر ضرورت احیای صنایع فراموش شده در استان گفت: باید با احیای این صنایع جایگاه واقعی استان را در بخشهای مختلف صنتی در کشور احیاء کنیم و بستر رشد و توسعه استان را فراهم.

ضرورت توجه به نظارت

بازرس کل استان مرکزی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به نظارت اظهارداشت: بازرسی بدون مقدمه نظارت موجب فرار دستگههای اجرایی از بدنه بازرسی می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با یان اینکه ورود به دستگاههای اجرایی با لباس نظارت موجب ارتقاء امنیت در دستگاهها می شود اظهارداشت: ورود با لباس نظارت موجب می شود تا بازرسان به عنوان مشاوران واقعی در راستای حل مشکلات مورد استقبال دستگاههای اجرایی قرار گیرند.
حضور کارچاق کن ها در دستگاههای اجرایی

ارغوان در ادامه با اشاره به حضور کارچاق کن ها در دستگاههای اجرایی اظهارداشت: دستگاههایی که رفتار سنتی بیشتری در اداره مجموعه خود به کار می گیرند موجب حضور این کارچاق کن ها می شوند.

بازرس کل استان مرکزی یاداور شد: شهرداری ها از جمله دستگاههای اجرایی هستند که به دلیل رفتار سنتی غلط خود بیش از سایر دستگاهها حضور کار چاق کن ها را در انها می توان حس کرد.

وی اضافه کرد: این دستگاهها باید در راستای تغییر رفتار سازمانی خود اقدامی عاجل صورت دهند.

ارغوان اظهارداشت: در سال گذشته ۱۱۹ درصد تعقیبات اداری در دستگاههای اجرایی صورت گرفته که عمدتا سوء استفاده از موقعیت شغلی بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×