اخبار نساجی

ارایه بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران بخش راه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ارایه بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران بخش راه


معاون وزیر راه و شهرسازی
با بیان اینکه ارایه بسته های تشویقی یکی از سیاست های وزارت راه برای تشویق سرمایه گذاران است، گفت: تلاش داریم که همه ساله بسته های متنوعی را ارایه کنیم و سرمایه های موجود در کشور را به سمت سرمایه گذاری در حمل و نقل کشور سوق دهیم.

احمد صادقی در گفتگو با مهر بابیان اینکه سیستم حمل و نقل پایه و مادر سایر بخشها و مهمترین عامل توسعه است، گفت: هم اکنون بیش از ۸ هزار کیلومتر راه آهن در دست احداث است که تمامی آن از سوی مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل، افزود: این حجم کار در زیربناهای حمل و نقل کشور بی سابقه بوده است که توجه خاص دولت به زیر ساخت های حمل و نقل را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های وزارت راه ارایه بسته های تشویقی برای حضور بخش خصوصی در پروژه های راهسازی است، گفت: در این راستا تبصره هایی در بودجه ۹۱ به مجلس ارایه شده است که امکان حضور سرمایه گذاران برای احداث زیر بناهای حمل و نقل هر چه بیشتر فراهم می شود تا از این طریق سرمایه گذار به بخش ریلی و آزادراهی وارد شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاران پرداخت می شود، بیان کرد: تلاش داریم که همه ساله بسته های متنوعی را ارایه کنیم و سرمایه های موجود در کشور را به سمت سرمایه گذاری در حمل و نقل کشور سوق دهیم.

صادقی تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد از حمل و نقل کشور، حمل و نقل جاده ای است که با توجه به حجم بالای تصادفات در این بخش و ضرورت کاهش ۱۰ درصدی سوانح در برنامه پنجم، باید سرمایه گذاری بیشتری در این بخش انجام گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×