اخبار نساجی

اخبار جدید از تنوع سبد ارزی کشور

 

اخبار جدید از تنوع سبد ارزی کشور

رئیس کل سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه اقداماتی در حال انجام است تا سبد ارزی کشور متنوع‌تر شود گفت: با توجه به کاهش پلکان‌های تعرفه‌ها در سال ۹۱ و افزایش نرخ ارز تعرفه‌های سال آینده روند کاهشی خواهد داشت.

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، حمید صافدل در خصوص تغییرات تعرفه‌های سال ۹۱ اظهار داشت: در راستای تسهیل تجارت و کسب و کار به دنبال کاهش پلکان‌های تعرفه‌ها هستیم.

وی افزود: کاهش پلکانهای تعرفه‌ها از ۲۵ پلکان به ۱۰ پلکان می‌تواند از کم اظهاری‌های تعرفه‌ای جلوگیری کرده و همچنین مدیریت نظام تعرفه‌ای در خصوص تعرفه‌های فصلی را تسهیل کند.

رئیس کل سازمان توسعه و تجارت گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز پیشنهاداتی از سوی دستگاه‌ها رسیده است که در حال بررسی است اما افزایش نرخ ارز می‌تواند نظام تعرفه‌ای کشور در سال ۹۱ را تا حدودی به سمت کاهش تعرفه‌ها سوق دهد و کارشناسان در حال بررسی هستند تا برای آنکه خللی در حوزه تجارت خارجی به وجود نیاید تعرفه‌ها در سال ۹۱ روند کاهشی داشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاداتی در خصوص تعرفه‌ها داشته است که برخی از آنها در راستای افزایش تعرفه‌ها و برخی دیگر در راستای کاهش تعرفه‌ها است.

صاف‌دل در خصوص گشایش اعتبارت با درهم امارات گفت: گشایش اعتبار با درهم امارات درحال بررسی است.

وی افزود: بزودی اخباری از بانک مرکزی منتشر می‌شود که این اخبار در تنوع بخشیدن به سبد ارزی کشور است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×